Gjest Gutt92 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Lurer bare på en ting om orgasmen til jenter. Når jeg fingrer og slikker kjæresten min så driver jeg nesten bare med klitoris, for det er det virker som om hun kommer av. Men det jeg ikke skjønner helt, er at når hun ser ut som hun kommer, så drar hun alltid fingrene mine ned, og inn i fitta. Hvorfor det egentlig, hvis det er stimulering av klitten som gjør at hun kommer så nærme, eller får orgasme ? Er det fordi hun har kommet allerede ? Har hørt at det kan være litt ømt da ihvertfall... De fleste kommer vel ikke av å ha noe inni seg, altså vaginal orgasme. Så skjønner ikke helt hva det er egentlig.. Og en ting til. Når hun ronker og suger meg, så kommer jeg aldri. Så hun har aldri fått meg til å komme, men hva ville dere tenkt hvis dere var henne ? Er litt redd for at hun skal tro at hun gjør noe feil eller no, og bli usikker pga det. Håper på svar:)
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 At hun drar fingrene dine inn når hun kommer, skyldes sammentrekningene som skjer i livmoren når hun kommer ved stimulering av klitoris. Orgasmen blir mye sterkere og "ordentlig" når man har penis, fingre eller dildo inne i skjeden, samtidig som klitoris stimuleres. Og ja, klitoris kan bli litt overfølsom akkurat når man får orgasme. Da føles det bedre med lettere berøring. Når det gjelder det siste spørsmålet ditt, kan det hende hun tror du ikke syns det er godt når du runker/suger henne, og at hun gjør noe feil. Snakk med henne om det, og forklar hvorfor det er sånn. Hvis du vet det.
Gjest Gutt92 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Åja, hehe Så jeg burde altså bare fortsette å stimulere klitoris, mens jeg fingrer henne ? Endret 8. juni 2008 av Gutt92
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Åja, hehe Så jeg burde altså bare fortsette å stimulere klitoris, mens jeg fingrer henne ? Kanskje hun har oppdaget G punktet sitt, kanskje hun vil at du skal masere der. Kan jo selvfølgelig være at det er godt å bli fingret å. Endret 9. juni 2008 av Kari
Amalie_85 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Åja, hehe Så jeg burde altså bare fortsette å stimulere klitoris, mens jeg fingrer henne ? Jeg vil foreslå at du enten snakker med henne om det. Eller prøver deg forsiktig frem og leser kroppsspråket hennes. For det er ikke likt for alle jenter på hva dem liker. Så her kan man jo få forskjellig svar og at det ikke passer for dama di!
Shyn Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kanskje hun har oppdaget G punktet sitt, kanskje hun vil at du skal masere der. Kan jo selvfølgelig være at det er godt å bli fingret å. Synes forøvrig at det er flott du spør, alltid kjekt å høre om folk som er interessert i nytelsen til partneren sin - enten det gjelder gutter eller jenter x) Endret 9. juni 2008 av Kari
Involvert Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg vil foreslå at du enten snakker med henne om det. Eller prøver deg forsiktig frem og leser kroppsspråket hennes. For det er ikke likt for alle jenter på hva dem liker. Så her kan man jo få forskjellig svar og at det ikke passer for dama di! Enig. Snakk med henne. Endret 9. juni 2008 av Kari
Gjest Gutt92 Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Kanskje hun har oppdaget G punktet sitt, kanskje hun vil at du skal masere der. Kan jo selvfølgelig være at det er godt å bli fingret å. Jeg vet jo hva g-punktet er, men det jeg synes var litt merkelig at hun virker så utrolig nære ved å komme, og da drar hun fingrene mine vekk. Takk for andre svar, får vel bare prøve meg frem litt mer. Endret 9. juni 2008 av Kari
Hedda-78 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Alle jenter har sine favoritter, og sine egne måter å komme på. Hard eller lett massering, klitoris eller penetrering, opp og ned eller side til side. Alle mulige slags kombinasjoner. Det at hun drar fingrene dine vekk fra klitoris like før hun kommer, betyr vel bare at hun liker det sånn. Trenger ikke noen grunn, trenger ikke være noe punkt, trenger ikke å være slik "alle andre" gjør. Hvis hun vil ha det sånn, så synes jeg du skal gjøre det sånn. Hvis du lurer på om hun kommer eller ikke, så spør etterpå da vel. Det gjør ingenting å spørre "kom du?", eller "jeg skjønner ikke hva du mener når du drar bort fingrene mine, hva er det du vil jeg skal gjøre da?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå