Gå til innhold

Prisene presses til det halve


waco

Anbefalte innlegg

skriver Aftenposten angående prostitusjonssituasjonen i landet vårt. Vi prøver så godt vi kan å holde prisene oppe, men det er ikke alltid det går sier hun.

Nå endelig har aftenposten sett noe alle vi andre har sett i årevis. Norske jenter blir utkonkurrert på absolutt alle områder etterhvert som innvandrere slipper til.

Når man er yngre, ser bedre ut, har finere kropp, og naturligere væremåte, ikke det norske sinte lynnet etter årevis med rusbruk. Dette forklarer også hvorfor norske jenter er så sinna og tverre for tiden, dere blir jo utkonkurrert, ikke lett å ta det med et smil.

Den som blir spist liker sjeldent den som spiser den.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er yngre, ser bedre ut, har finere kropp, og naturligere væremåte, ikke det norske sinte lynnet etter årevis med rusbruk. Dette forklarer også hvorfor norske jenter er så sinna og tverre for tiden, dere blir jo utkonkurrert, ikke lett å ta det med et smil.  

Jeg synes ikke det er positivt å se pur unge østeuropeiske jenter gå på gata å selge seg. Da tenker jeg med en gang på den feite faen av en menneskehandler som sannsynligvis har dratt henne dit. Sånn sett spiller det lite rolle om jenta er yngre og har naturligere væremåte enn meg.

Forresten tror jeg ikke du kan dømme om en jente har "naturlig væremåte", det er ikke så mange som har det hvis de har gått igjennom mye vondt.

Norske jenter er kanskje sinna og tverre, men det er ikke fordi jeg har årsvis med rusmisbruk bak meg. Og jeg føler ikke at jeg er i konkurranse med prostituerte om mannfolkene, horekundene er ikke så voldsomt interessante.. Du lever visst i en verden hvor horer er lykkelige mennesker som har valgt yrket sitt fordi de er så kåte hele tida, og kan ikke tenke seg noe bedre enn å tilfredstille feite svette flintskalla menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fordommer Veslekråke, ingengrunn til det....

Hvordan ser en horekunde ut da?

Hugh Grant blei visst tatt på fersken, og det ikke fordi han mangler tilbud...

Jeg tror nok heller at utenlandske jenter konkurrerer ut de norske....

Blir noen lurt til jobbe som prostituert?

- Nei jeg tror ikke det. Jenter flest har en tendens til å bli mer løsslupne bare de kommer seg ut av rikets grenser, - alle som har reist har sett det...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Blir noen lurt til jobbe som prostituert?

- Nei jeg tror ikke det. Jenter flest har en tendens til å bli mer løsslupne bare de kommer seg ut av rikets grenser, - alle som har reist har sett det...

Waco

Hm - ikke helt enig med deg der.

Mange jenter -her snakker vi utenlandske - blir tvunget inn i et liv som prostituert. Ikke lett for en ung jente i fremmed land å komme seg ut av...

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Du har helt rett, Waco. Etter de dustefrøknene kom inn har jeg INGEN kunder lengre. KAN ikke du kjøpe en runde (eller hva-det-nå-heter) av meg, så jeg får til rusen min? Pleeease?

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å tenk dere om littegranne, - er ikke dette begynnelsen kanskje? Aner vi konturene av fremtiden?

Kan det være slik at norske jenter blir avbalanserte og utfryst fordi de ikke klarer å konkurrere på like vilkår?

At utenlandsk skjønnhet, yndighet, høflighet, renhet og hygiene vinner på bekostning av alderdom, ufyselighet, råttenhet og generelt norsk misnøye....?

BLIR DERE UTKONKURRERT PÅ HJEMMEBANE?

Ånei så flaut....

Stakkars jenter....

uff....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
At utenlandsk skjønnhet' date=' yndighet, høflighet, renhet og hygiene vinner på bekostning av alderdom, ufyselighet, råttenhet og generelt norsk misnøye....?Waco[/quote']

Stakkars Waco.

Vært litt uheldig med dine damebekjentskaper skjønner jeg. :ler:

Men er det ikke også slik at mange yndige utenlandske skjønnheter blir bitcher og vil skilles når de ser hva sine norske medsøstre oppnår? :wink:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya, ta heller og forklar hvorfor dere har sunket sånn i pris, for det er det vi diskuterer.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya, ta heller og forklar hvorfor dere har sunket sånn i pris, for det er det vi diskuterer.

Waco

Så vidt jeg vet er ikke Maya prostituert, så det er ingen grunn til å si "dere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
Så vidt jeg vet er ikke Maya prostituert, så det er ingen grunn til å si "dere".

Tusen takk, Tuji. :sjarmor:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot feite og skallede menn per se, men jeg innbiller meg at det er de mindre attraktive menn som gjerne må betale for å få seg no'. Mindre attraktive enten utseende eller personlighet. Eller noen kunder har selvfølgelig en attraksjon med at de gjør noe forbudt og det tenner dem ekstra, eller at akkurat "han" klarer å tilfredsstille den prostituerte, er å være toppen av mann. + en som hevdet at "skal man først bruke penger på en dame så er det bortkasta å invitere på date for da vet man ikke sikkert om det blir noe, mens hvis du bruker pengene på en prostituert så er du sikker. Det er derfor en bedre investering"...

Sunket i pris: det er vel vanlige markedsteori som styrer, hvis markedet blir overflommet av samme vare som ligger under i pris så medfører det at det eksisterende markedet må tilpasse seg og også gå ned i pris.

Jeg skjønner at du synes det er morsomt å bruke "dere" for å insinuere at vi er horer og bitcher alle kvinner her, men det er skivebom for meg iallefall så det sårer ikke i det hele tatt. :kul:

Hvorfor er du så mye på KVINNEguiden, hvis du skal finne et fellesskap for å slenge dritt om kvinner så må det da være mer effektivt å gå på en mannsguide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen veslekråka da... ikke ta det så tungt. Det må da gå an å diskutere hva som skjer i oslo's by, uten at dere skal føle dere fornærmet, - eller vil jage meg bort?

Det er da ikke min skyld at norske jenter blir utkonkurrert, jeg snakket med min utenlandske venn, og han mente også at det var synd....

Derfor ville jeg kanskje diskutere årsken til at det er sånn, men hva får jeg tilbake?? Bare beskyldinger om at jeg er ditten og datten, og det stilles spørsmål ved hvorfor jeg er på kvinneguiden....? - Jammen det er jo for å diskutere og høre hva dere synes om tilfellet omkring oslo.... visste ikke at dere skulle bli nærtagende og ta det personlig....

Det var jaffal ikke meningen..... =(

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hvor lenge skal vi KG- brukere finne oss i alt dette pis#preiket egentlig?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie, hvis du synes dette er teit, så får du heller ringe aftenposten og spørre om de skal slutte med slike opplysende artikler....

Waco

Man kan ikke bare trekke for gardinene vettu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å komme med krokodilletårer her og lete etter sympati. Det finnes ingen for deg :hoho:

Jeg er ikke så voldsomt interessert i horemarkedet i oslo egentlig. Jeg synes det er tragisk med menneskehandel og der burde det vært satt inn stor innsats. Men så lenge det finnes folk som Waxo vil det også finnes horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, hvis du har lest Aftenposten så grundig som du forsøker å gi inntrykk av så ville du også ha fått med deg at grunnen til at så mange norske horekunder benytter seg av jenter fra Øst-Europa er fordi disse jentene lar være å bruke kondom- dumme og uvitende som de er... men du mener kanskje at dette er ett bevis på utenlandske jenters store intellekt (i tillegg til skjønnhet) eller hva?!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du DET er årsaken? At dem ikke bruker kondom....?

Hehe... deres uvitenhet kjenner ingen begrensing....

Vet dere hva JEG tror, - jeg tror at universitetsutdannede rusfrie unge jenter, fri for sykdommer og sprøytestikk, høflige og blide, serviceinnstilte piker med sjarm i blikket OVERGÅR den norske tøyta, ti år eldre, men ser tjue år ut eldere, rusmisbrukere med massevis av unger...

Ser dere ikke forskjellen selv?

At dere kan være så blinde....

Å leve på en slik illusjon...

Waco

Rart en må le... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker mest som Waco ikke kommer til hos jenter, spesielt ikke hos norske, derfor dette emnet.

Har sett det flere steder, virker som waco er sur på de fleste kvinner, som om kvinner har gjort ham noe vondt, eller ikke tilfredstilt ham.

Eventuelt han hadde en traumatisk barndom hvor moren neglisjerte ham.

Osv, ha-ha-ha. Waco; på tide å komme deg vekk fra pc'n, ut blant folk, det gir deg større sjanse hos det kvinnelige kjønn, vet du. Vel, nå vet du det.

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...