Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Huff, så da man er 40, er man gammel megge?

TS må virkelig være en tenåring da... :forvirret:

Faen da, da må jeg fort starte å leve, har jo ikke allverden igjen.. Jeg liksom trodde jeg hadde minst et par tiår igjen, men helvete.. nå må jeg skikkelig skynde meg.

Endret av mrs_bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Huff, så da man er 40, er man gammel megge?

TS må virkelig være en tenåring da... :forvirret:

Faen da, da må jeg fort starte å leve, har jo ikke allverden igjen.. Jeg liksom trodde jeg hadde minst et par tiår igjen, men helvete.. nå må jeg skikkelig skynde meg.

I startinnlegget mener han jo at 40-60-åringer var mest attraktive 30-40 år tidligere, så ting tyder på at han foretrekker "kvinner" i 10-20-årsalderen :) Opptil 30 om man virkelig legger godviljen til, mellom 10 og 30 år altså. Jeg tror jeg vet hva jeg synes er verst av en truse jeg antagelig slipper å se, eller en grinete mann som liker småjenter.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Men det blir da morsomme tråder ut av noen av disse patetiske startinnleggene. Gleder meg allerede til festivalen Absinthia skisserte... :5:

Gjest Snart 40 (om 1 uke)
Skrevet

Enig. Stringtruser er herslige, ekle å ha på og lite pent, spesielt på gamle hengerumper.

Selv tar jeg Sloggytrusa på kusa.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg fatter ikke at folk uansett alder orker stringtruse, ekkelpekkelt med en tråd rett oppi rassen! (for å si det direkte :tunge:)

Men nå er jo jeg hverken 18 eller 50 år gammel, og ikke titter jeg i buksene på damer uansett alder!!! Så hva vet jeg lizzm! ;)

Titter bare i mannfolket MITT sine bukser, og der...tja! Dèt får vi ta et annet sted damer!

:juhu:

Gjest Madre Mia
Skrevet

Vet du ikke TS hvorfor gamle megger bruker stringtruse? Det er så morsomt å spasere på byen i bare stringen og vise fram sin deilige rumpe så alle unge menn stirrer øya av seg. Jeg nyter øyeblikket når jeg hører spjælingene bak meg, plystrende og siklende etter min rumpe for å se hvor sjokkerte de blir når jeg snur meg og smiler til dem med mitt gamle rynkete fjes og gule tenner. :flekke:

Skrevet
Ferdes i Oslo Sentrum, ikke vanskelig å se at disse patetiske kjerringene går i stringtruser når man ser på bakpartiet.

Hvorfor ser du på bakpartiet til disse gamle meggene da? For å sikre deg at du har noe å ergre deg over den dagen også`? :P

Personlig synes jeg det er penere uten trusestrikken som deler eldgamle meggerumper i to på tvers, eller hva?

Herremin, ta denne 5'ern og gå og kjøp deg et liv!

Gjest gamlemaja
Skrevet
Hvorfor ser du på bakpartiet til disse gamle meggene da? For å sikre deg at du har noe å ergre deg over den dagen også`? :P

Dagen er ikke perfekt uten noe å ergre seg over vettu.. :fnise: Hmm, lurer på om jeg skal begynne å bruke stringtruser, og kun det, bare for å glede noen som har lyst til å ergre seg litt?

Skrevet

:fnise:

Ja, man skal jo hjelpe, hvis man kan...

Gjest Gjest
Skrevet

Hehehe - det er slett ikke stringtruse. Det er ingenting! Det er sommer nå :skratte:

Skrevet

Jeg kom plutselig til å lure på noe.

hvis man som kvinne er vant med å bruke stringtruse og trives godt med dette - hvilken bursdag er det man skal legge vekk alle stringtrusene og kjøpe seg skikkelige underbukser? 30? 35? 40?

Gjest Casey
Skrevet
Hva skjedde med å vokse opp med verdighet da? Hva med å bare godta at en ikke er like attraktiv som du var for 30-40 år siden?

Hva vet du om det?

Skrevet

Får melde meg inn i klubben om 23 år når jeg fyller 40 da. Med tanke på at jeg bruker både string og hotpans, så er det vel tvilsomt at jeg kommer til å slutte med det.

• 5 år senere...
Skrevet

Hoho! Fant denne gamle tråden da jeg lette etter noe annet.

Nå har jeg blitt 40 ( på søndag) og det er på tide å starte " gamle megger for stringtruser"

....jeg er bare ikke helt sikker på om jeg har mer enn en. ( Henviser til de nevnte reglene)

Skrevet (endret)

Hoho! Fant denne gamle tråden da jeg lette etter noe annet.

Nå har jeg blitt 40 ( på søndag) og det er på tide å starte " gamle megger for stringtruser"

....jeg er bare ikke helt sikker på om jeg har mer enn en. ( Henviser til de nevnte reglene)

For å være ærlig så har jeg ikke så mange jeg heller lenger. Bruker det kun når jeg skal pynte meg :ler:

Snakk om å bite i seg ordne som ble sagt for 5 år siden. ;)

Lenge til jeg blir 40 fortsatt, men har visst allerede sluttet å oppfylle kriteriene i forhold til å bruke det jevnlig! Hehe :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan begynne igjen når du nærmer deg? Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe meg noen nye på trass. ;)

Skrevet

Kanskje du kan begynne igjen når du nærmer deg? Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe meg noen nye på trass. ;)

Ja ikke sant, det tror jeg må bli målet mitt med 40-årsdagen min. :jepp:
Skrevet

Er det bare meg eller er alle landets 40-60 år gamle megger fra glasurgenerasjonen i en dyp identitetskrise? De kler seg som om de var 20-30 år yngre. 50 år gamle bitches i string-truse er dessverre ikke et sjeldents syn i disse hedenske dager.

Hva skjedde med å vokse opp med verdighet da? Hva med å bare godta at du ikke er like attraktiv som du var for 30-40 år siden?

Sterk i matte much?

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det bare meg eller er alle landets 40-60 år gamle megger fra glasurgenerasjonen i en dyp identitetskrise? De kler seg som om de var 20-30 år yngre. 50 år gamle bitches i string-truse er dessverre ikke et sjeldents syn i disse hedenske dager.

Hva skjedde med å vokse opp med verdighet da? Hva med å bare godta at du ikke er like attraktiv som du var for 30-40 år siden?

Det er bare deg som er en gammel megge i den alderen, som er i identitetskrise. Kikker du oppunder skjørtet på folk og ser hva slags truser de har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...