Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare meg eller er alle landets 40-60 år gamle megger fra glasurgenerasjonen i en dyp identitetskrise? De kler seg som om de var 20-30 år yngre. 50 år gamle bitches i string-truse er dessverre ikke et sjeldents syn i disse hedenske dager.

Hva skjedde med å vokse opp med verdighet da? Hva med å bare godta at du ikke er like attraktiv som du var for 30-40 år siden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De gamle meggene du refererer til kjøper seg gigolos da!

Skrevet

Treffer du virkelig 50 år gamle damer i bare stringtruse hver dag?

Da bør du virkelig heller treffe dem når de har klærne på dersom dette plager deg! ;)

Ellers skjønner jeg ikke at folk orker å irritere seg over hvordan andre er kledt, jeg gjør det ikke, tross alt er det ikke bare det ytre som gjelder. Har de glede av å kle seg sånn, så la dem for all del gjøre det, de kler seg nok uansett ikke for å glede deg.

Skrevet
Er det bare meg eller er alle landets 40-60 år gamle megger fra glasurgenerasjonen i en dyp identitetskrise? De kler seg som om de var 20-30 år yngre. 50 år gamle bitches i string-truse er dessverre ikke et sjeldents syn i disse hedenske dager.

Hva skjedde med å vokse opp med verdighet da? Hva med å bare godta at du ikke er like attraktiv som du var for 30-40 år siden?

Hvor i alle dager ser du massevis av 50 år gamle damer i stringtruse???

Det har jeg aldri sett jeg, så jeg lurer på hvor du ferdes.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor i alle dager ser du massevis av 50 år gamle damer i stringtruse???

Det har jeg aldri sett jeg, så jeg lurer på hvor du ferdes.

Ferdes i Oslo Sentrum, ikke vanskelig å se at disse patetiske kjerringene går i stringtruser når man ser på bakpartiet.

Skrevet
Ferdes i Oslo Sentrum, ikke vanskelig å se at disse patetiske kjerringene går i stringtruser når man ser på bakpartiet.

Ja men så slutt å stirr på bakpartiet til 50-60 år gamle damer da. Se heller på det du helst vil se på.

Skrevet

Jaha, da går de vel i stringtruser så ikke trusekanten skal synes da. Det synes jeg forresten de godt kan gjøre. En synlig trusekant er mye verre enn at du ser for deg stringtruser under buksa deres.

Gjest Gjest -M-
Skrevet

Jeg håper du mener eldes med verdighet, vokst opp har jeg gjort for lenge siden. Jeg er en av disse meggene på 40 som har stringtruse på meg.....huff og gru. Den er ikke en del av identiteten min, og det er ingen andre enn meg som ser den.

Grunnen til at jeg bruker string, er at det er så praktisk å slippe synet av den fæle trusekanten gjennom buksene, ikke for å bevise noe som helst.

Hva jeg har under klærne er det ingen som har noe med, faktisk. Jeg løper ikke akkurat rundt i bare string.

Hvis en mann ønsker å gå med dameundertøy under klærne, må han jo få lov til det. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Hvis det er så fælt for TS å tenke på at vi gamle meggene går rundt i string, bør han prøve å vri tankene sine over på noe annet. Det er ikke for å provosere akkurat deg at vi gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet

Slutt å se på rumpene til gamle megger, pervo-ts :nei:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er et overgangsrituale der de forbereder seg på å bli svigermødre.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet
Det er et overgangsrituale der de forbereder seg på å bli svigermødre.

???

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du bry deg om hvordan jeg går kledt. Vend blikket ditt en annen vei, pattebanet. Jeg kler meg som jeg vil, og det regner jeg med at du også gjør.

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg blir 40 da skal jeg starte en forening som heter "Gamle megger for stringtruser", eneste intaksskrav er at man er kvinne, over 40 og eier mins to stringtruser som man bruker jevnlig..

Skrevet
50 år gamle bitches i string-truse er dessverre ikke et sjeldents syn i disse hedenske dager.

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
???

En spøøøk, beklager ikke at jeg ikke har samme humor som deg Lilla :erter:

Gjest Gjest
Skrevet
Er det bare meg eller er alle landets 40-60 år gamle megger fra glasurgenerasjonen i en dyp identitetskrise?

Ja, det er bare deg som er i en dyp identitetskrise - ikke de andre gamle meggene.

Skrevet

Gamlingene var kanskje ikke så gamle da de begynte å bruke string-truse. Den har da vitterlig vært på markedet i noen år ;)

Skrevet
Jeg gleder meg til jeg blir 40 da skal jeg starte en forening som heter "Gamle megger for stringtruser", eneste intaksskrav er at man er kvinne, over 40 og eier mins to stringtruser som man bruker jevnlig..

Melder meg inn!!! :hallo:

(Oppfyller alle inntakskravene! :duskedame: )

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg melder meg også inn....alle krav er oppfylt.... :juhu:

Skrevet
Jeg melder meg også inn....alle krav er oppfylt.... :juhu:

Flott jenter/damer/kvinner, da må vi ha en årlig festival der alle sammen møtes og sprader rundt i stringtruse under yttertøyet, -så ser vi hvor mange som blir direkte provosert når de stirrer på rumpa vår! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...