Gjest Gjest_Karine_* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hei, jeg lurer på om jeg kan spise jordbær nå mens jeg ammer? Mener jeg har hørt at de små (min sønn er 7 måneder) kan reagere på det. Noen som vet eller har noen erfaringer med dette?
Saeria Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 I følge en lege ved Rikshospitalet kan du godt prøve deg frem forsiktig, men vær klar over at barnet kan reagere. Link: http://www.baby.no/helse/amming/matdrikke/
Amalie_85 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 I jordbær og reker fins det vel allergen så det skal jeg holde meg unna mens jeg ammer fordi jeg selv er alergisk mot div. Så vist det forhindrer at mitt barn får samme allergier som meg så holder jeg meg unna. Men er ingen av foreldrene følsomme på div. så hadde jeg vel ikke tenkt så mye på det. Da tror jeg at jeg hadde bare prøvd med fram.
Wonders Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 min venninde merket at babyen fikk mye gass og magesmerter.
Grooo Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg fikk servert jordbær på sykehuset andre dagen og det gikk helt fint. Ingen plager hos den lille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå