Gå til innhold

Min jente har små pupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Veldig enig med Jalp!

Og angående Glamourgirl: Selv om jeg ikke kjenner henne så vet jeg at hun er langt fra noen bimbo! Tvertimot er hun reflektert og klok. Går an å være pen og smart samtidig vet du... Så det så.

Takk for støtten.

Jeg antar for øvrig at denne tråden kun er startet for å få igang en debatt der en del kvinner kan kjenne seg i igjen i problematikken.

Endret av Kari
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette kommer ikke til aa vare. Dump henne!! Men du maa ikke si hvorfor du dumper henne. Det finnes mange dumpingsgrunner, men det er mange man kanskje ikke boer si direkte.

Men egentlig skjonner jeg ikke hvorfor du ble sammen med denne jenta naar du ikke likte puppene hennes. Hva tenkte du med? Var du despo eller?? He he... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hun er jo hyggelig og snill og vært sammen i nesten 1,5år, og hun og jeg er glade i hverandre, men vurderer å slå opp med henne p.g.a at puppene hennes er for små. Når jeg mener små, så mener jeg små!

For å sette det litt i perspektiv, så snakker vi her i sammenligning liten tiss, og disse puppene får ikke ereksjon!

Jeg leste over den andre tråden som ble stengt som omhandlet samme tema, men vet ikke hvorfor den ble stengt, da den "veldig liten tiss tråd" ble ikke avsluttet. Dette er jo tross alt "kvinneguiden" så da er det jo de vi skal ta hensyn til altså, men tenkte jeg ville kunne lufte mine meninger omkring dette, og hvorfor jeg ikke liker de så små.

Små pupper som dette er jo ikke så veldig attraktivit, fordi det minner veldig om en mann, slik en liten tiss kan minne om en jente med litt stor klitoris hvis dere skjønner hva jeg prøver å si. Det er ikke stort mer å utsette på henne annet enn dette, men har altså litt komplekser rundt dette slik dere jenter kan ha rundt liten tiss. Har dere noen gode råd?

Hun pleier å stuffe/padde bh-en når vi går ut, for å gi litt fylde, men syntes det blir litt feil! Det var faktisk slik vi møttes også, at hun hadde paddet og ble nokså sjokkert at noen kan finne på å lyve om noe slikt! men men

Ellers da?Du kan umulig ha det bra med deg selv?

Skrevet
Hun er jo hyggelig og snill og vært sammen i nesten 1,5år, og hun og jeg er glade i hverandre, men vurderer å slå opp med henne p.g.a at puppene hennes er for små. Når jeg mener små, så mener jeg små!

For å sette det litt i perspektiv, så snakker vi her i sammenligning liten tiss, og disse puppene får ikke ereksjon!

Jeg leste over den andre tråden som ble stengt som omhandlet samme tema, men vet ikke hvorfor den ble stengt, da den "veldig liten tiss tråd" ble ikke avsluttet. Dette er jo tross alt "kvinneguiden" så da er det jo de vi skal ta hensyn til altså, men tenkte jeg ville kunne lufte mine meninger omkring dette, og hvorfor jeg ikke liker de så små.

Små pupper som dette er jo ikke så veldig attraktivit, fordi det minner veldig om en mann, slik en liten tiss kan minne om en jente med litt stor klitoris hvis dere skjønner hva jeg prøver å si. Det er ikke stort mer å utsette på henne annet enn dette, men har altså litt komplekser rundt dette slik dere jenter kan ha rundt liten tiss. Har dere noen gode råd?

Hun pleier å stuffe/padde bh-en når vi går ut, for å gi litt fylde, men syntes det blir litt feil! Det var faktisk slik vi møttes også, at hun hadde paddet og ble nokså sjokkert at noen kan finne på å lyve om noe slikt! men men

er du helt idiot?????????????

hva om du hadde liten tiss... er det grunn nok til å avslutte et forhold...???

jeg har selv små pupper , men min mann elsker dem :)

nei... bli voksen , og vær fornøyd.... eller så er du ikke verdt noenting

Gjest minipuppedama
Skrevet

Jeg har små pupper, men de er fine og runde i formen. Jeg tenker ikke mye på det vanligvis, har blitt vant til det, og har egentlig ikke noe kompleks. Inntil nylig... jeg gjør som dama di, bruker bh med sånn omtrent 1 cm tykke innlegg. Det gjør ikke noen veldig forskjell synes jeg, man ser jo fortsatt at de ikke er ganske små, men jeg synes klærne blir penere sånn også. Men altså nylig traff jeg en mann, alt topp, vi passer kjempegodt sammen og etter sånn 5-6 dater har vi sex. Og jeg tror faktisk han ble ordentlig skuffet da han tok av BH'n. Jeg har aldri opplevd noe liknende, mine x'er har alltid sagt at "de er fine eller søte eller liknende" for det er de jo, selv om de er små. Men denne her virket rett og slett litt små sur under hele akten. Etter flere uker med fler treffer, uten noen kjempeentusiasme fra hans side, spør jeg hvordan det ligger an, og jo, han er usikker etc, vi gjør det slutt, men han ville aldri si hva/hvorfor.

Kan jeg regne med at det skyldes puppene? Kan jo være at han bare ville ha det litt gøy også da, og liker å jakte. Men han forandret personlighet så totalt etter det med BH'n at jeg ble rent redd...

Gjest Gjest
Skrevet

Klart du må bryte med henne.Du trives jo ikke med hennes små pupper,finn deg ei med store.Håper alt er som det skal andre steder på eventuell ny dame da.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg kan alltids skjønne at du ikke tenner på små pupper, men det er jo litt sært og oppdage det etter 1,5 år da!

Hvorfor tente du på henne før da? Tror det ikke handler kun om puppene her jeg da men ..

Skrevet

Spander nye, større pupper da....

Skrevet
Ja, jeg ble litt overrasket at plutselig skulle jeg få så mye syting og klaging fra så mange jenter, når penistråden var helt lik, og da var saken klar: dum han!

Jeg har vist om de puppene i 1,5år, men jeg har skjønt nå at jeg kan ikke være mer sammen med henne p.g.a dette. Håper dere forstår, slik som problemstillingen til den med liten tiss tråden, er det rart at dere skal gå så hardt ut, når problemstillingen er den samme.

Jeg tror jeg slår opp med henne på mandag. Hun er bortreist denne helgen, og har mulighet nå til å pakke sakene mine og reise og kan ta det over tlf!

Håper hun forstår

Du trives tydeligvis ikke, men å gjøre noe så feigt som å stikke og slå opp på telefonen er rett og slett feigt. Du er ingen mann etter min mening om du gjør det på den måten. Hun kommer ikke til å forstå med mindre du forklarer dette til henne, face to face, og hadde det vært meg ville jeg vært for sjokkert når jeg kom hjem til tomt hus og en telefon til å høre ordentlig etter. Hun kommer antakeligvis til å bli knust, kanskje også få problemer med kroppen sin. Men jeg syns du skal være ærlig i det minste. Å lure på hvorfor det ble slutt kan nesten ødelegge en person.

Skrevet

Stakkars kjæresten min, jeg har heller ikke kjempestore pupper. Enten lider han seg gjennom forholdet vårt, eller så har han funnet andre kveliteter ved meg som veier opp for små pupper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...