Gjest s0l Skrevet 8. juni 2008 #21 Skrevet 8. juni 2008 Dersom hun klager: si at du synes de er fine, men du vil gjerne at hun skal være fornøyd selv også, så du vil hjelpe henne med å betale silikoninnlegg. Vips, problem solved.
Gjest Bellatrix Skrevet 8. juni 2008 #22 Skrevet 8. juni 2008 Kan han ikke være glad i henne? Det er viktig å tenne på kjæresten sin seksuelt, og hvis pupper er veldig viktig for TS tenningsmønster forstår jeg godt at dette er et stort problem for han. Dette trenger overhodet ikke ha noe med hans følelser for henne å gjøre. Det er jeg enig i, men som du sier så bruker man ikke 1,5 år på å oppdage at kjæresten har små pupper. Hvis ikke det er et veldig sært tilfelle der hun aldri har tatt av seg bh-en, ikke under sex engang.
Embla s Skrevet 8. juni 2008 #23 Skrevet 8. juni 2008 Hvis problemet er at du ikke tenner på henne, er det kanskje lite håp for dere to? Jeg syns at årsaken til at du ikke tenner på henne er litt underordnet. Du sier at problemet er at hun har små pupper, andre har tydeligvis klaget over menn med små peniser. Jeg kan bare snakke for meg selv, men hvis man er forelska og glad i (som mer enn en venn-måten) noen, så er puppe- og penisstørrelse underordnet. Hvis du i utgangspunktet er en mann som digger store pupper og du kun er ute etter en elskerinne som du ikke føler noe for, er det klart at du bør gå for ei med store. Men jeg kjøper ikke helt at du vurderer å slå opp med en jente du ellers er forelska i fordi hun ikke har din idealstørrelse på puppene. For meg er det også tilsvarende merkelig at en kvinne kan dumpe en mann hun ellers er forelsket i på grunn av at "penis ikke er stor nok". Noen kvinner er videre enn andre og noen syns det estetiske ved en stor penis er veldig viktig, men jeg klarer bare ikke å forstå at dette ikke blir veldig sekundært hvis man er forelska og glad i noen. Hvis deilig sex kun er avhengig av puppe- eller penisstørrelse, er det kanskje på tide å utvide reportoaret noe? På generelt grunnlag vil jeg si til TS at du ikke bør fortsette å være sammen med en kvinne du ikke tenner på all den tid dere kun har vært sammen i et drøyt år og ikke har stiftet familie enda(?). Det er godt mulig du tillegger de små puppene "skylden" for at du ikke tenner på henne, men hadde du likt henne så godt som du burde, så tror jeg ikke små pupper hadde vært noe avgjørende problem.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 Kan han ikke være glad i henne? Det er viktig å tenne på kjæresten sin seksuelt, og hvis pupper er veldig viktig for TS tenningsmønster forstår jeg godt at dette er et stort problem for han. Dette trenger overhodet ikke ha noe med hans følelser for henne å gjøre. Men, jeg synes det er i overgang sært at du har brukt 1.5 år på å skjønne at hun har for små pupper. Neste gang gjør du ikke den feilen TS! Klart han kan være glad i henne, men om han blåser opp en slik bagatell og lar dette komme i veien for kjærligheten, sier det vel mer om hans overfladiske personlighet enn noe annet.
Embla s Skrevet 8. juni 2008 #25 Skrevet 8. juni 2008 Dersom hun klager: si at du synes de er fine, men du vil gjerne at hun skal være fornøyd selv også, så du vil hjelpe henne med å betale silikoninnlegg. Vips, problem solved. "Bare hjelp henne med å betale silikon - vips problem solved" :klø: Du syns ikke det er en bedre idè at hun heller blir sammen med en som liker henne og som dermed også liker hele henne, også det faktum at hun har små pupper da? Hva hvis de får barn sammen og hun får mer mage og rumpe? Skal han da finansiere fettsuging og operasjoner slik at hun hele tiden passer inn i hans skjematiske framstilling av den optimale kvinnekropp? Igjen: Hvis små pupper, liten penis, og alt mulig annet som hører med til "naturlig variasjon" er et så stort problem, tror jeg problemet sitter et helt annet sted...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #26 Skrevet 8. juni 2008 Hvis problemet er at du ikke tenner på henne, er det kanskje lite håp for dere to? Jeg syns at årsaken til at du ikke tenner på henne er litt underordnet. Du sier at problemet er at hun har små pupper, andre har tydeligvis klaget over menn med små peniser. Jeg kan bare snakke for meg selv, men hvis man er forelska og glad i (som mer enn en venn-måten) noen, så er puppe- og penisstørrelse underordnet. Hvis du i utgangspunktet er en mann som digger store pupper og du kun er ute etter en elskerinne som du ikke føler noe for, er det klart at du bør gå for ei med store. Men jeg kjøper ikke helt at du vurderer å slå opp med en jente du ellers er forelska i fordi hun ikke har din idealstørrelse på puppene. For meg er det også tilsvarende merkelig at en kvinne kan dumpe en mann hun ellers er forelsket i på grunn av at "penis ikke er stor nok". Noen kvinner er videre enn andre og noen syns det estetiske ved en stor penis er veldig viktig, men jeg klarer bare ikke å forstå at dette ikke blir veldig sekundært hvis man er forelska og glad i noen. Hvis deilig sex kun er avhengig av puppe- eller penisstørrelse, er det kanskje på tide å utvide reportoaret noe? På generelt grunnlag vil jeg si til TS at du ikke bør fortsette å være sammen med en kvinne du ikke tenner på all den tid dere kun har vært sammen i et drøyt år og ikke har stiftet familie enda(?). Det er godt mulig du tillegger de små puppene "skylden" for at du ikke tenner på henne, men hadde du likt henne så godt som du burde, så tror jeg ikke små pupper hadde vært noe avgjørende problem. Dette er noe av det beste jeg har lest her inne. Herlig at det finnes kvinner som deg! Det viser at det fremdeles finnes håp!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #27 Skrevet 8. juni 2008 Hvis problemet er at du ikke tenner på henne, er det kanskje lite håp for dere to? Jeg syns at årsaken til at du ikke tenner på henne er litt underordnet. Du sier at problemet er at hun har små pupper, andre har tydeligvis klaget over menn med små peniser. Jeg kan bare snakke for meg selv, men hvis man er forelska og glad i (som mer enn en venn-måten) noen, så er puppe- og penisstørrelse underordnet. Hvis du i utgangspunktet er en mann som digger store pupper og du kun er ute etter en elskerinne som du ikke føler noe for, er det klart at du bør gå for ei med store. Men jeg kjøper ikke helt at du vurderer å slå opp med en jente du ellers er forelska i fordi hun ikke har din idealstørrelse på puppene. For meg er det også tilsvarende merkelig at en kvinne kan dumpe en mann hun ellers er forelsket i på grunn av at "penis ikke er stor nok". Noen kvinner er videre enn andre og noen syns det estetiske ved en stor penis er veldig viktig, men jeg klarer bare ikke å forstå at dette ikke blir veldig sekundært hvis man er forelska og glad i noen. Hvis deilig sex kun er avhengig av puppe- eller penisstørrelse, er det kanskje på tide å utvide reportoaret noe? På generelt grunnlag vil jeg si til TS at du ikke bør fortsette å være sammen med en kvinne du ikke tenner på all den tid dere kun har vært sammen i et drøyt år og ikke har stiftet familie enda(?). Det er godt mulig du tillegger de små puppene "skylden" for at du ikke tenner på henne, men hadde du likt henne så godt som du burde, så tror jeg ikke små pupper hadde vært noe avgjørende problem. Skal ha poeng for den! Tror ikke det trengs å sies så mye mer i tråden her.
Gjest Sverre K Skrevet 8. juni 2008 #28 Skrevet 8. juni 2008 Artig hvordan svarene er totalt forskjellig, selv om problemstillingen er den samme som i penis-trådene Ja, jeg ble litt overrasket at plutselig skulle jeg få så mye syting og klaging fra så mange jenter, når penistråden var helt lik, og da var saken klar: dum han! Jeg har vist om de puppene i 1,5år, men jeg har skjønt nå at jeg kan ikke være mer sammen med henne p.g.a dette. Håper dere forstår, slik som problemstillingen til den med liten tiss tråden, er det rart at dere skal gå så hardt ut, når problemstillingen er den samme. Jeg tror jeg slår opp med henne på mandag. Hun er bortreist denne helgen, og har mulighet nå til å pakke sakene mine og reise og kan ta det over tlf! Håper hun forstår
Gjest Bellatrix Skrevet 8. juni 2008 #29 Skrevet 8. juni 2008 Ja, jeg ble litt overrasket at plutselig skulle jeg få så mye syting og klaging fra så mange jenter, når penistråden var helt lik, og da var saken klar: dum han! Er det noen som gjør det slutt etter 1,5 år på grunn av liten penis? Hvor? Link?
Embla s Skrevet 8. juni 2008 #30 Skrevet 8. juni 2008 Ja, jeg ble litt overrasket at plutselig skulle jeg få så mye syting og klaging fra så mange jenter, når penistråden var helt lik, og da var saken klar: dum han! Jeg har vist om de puppene i 1,5år, men jeg har skjønt nå at jeg kan ikke være mer sammen med henne p.g.a dette. Håper dere forstår, slik som problemstillingen til den med liten tiss tråden, er det rart at dere skal gå så hardt ut, når problemstillingen er den samme. Jeg tror jeg slår opp med henne på mandag. Hun er bortreist denne helgen, og har mulighet nå til å pakke sakene mine og reise og kan ta det over tlf! Håper hun forstår Jeg regner jo med at dette ikke er en reell problemstilling, Sverre K, men at du med dette forsøker å få fram noen poeng som ikke nødvendigvis dreier seg om fenomenet "små pupper" men som like gjerne kan dreie seg om "liten penis" "noen kg for mye" begynner å bli tynn i håret" "hengepupper etter barnefødsel" osv. Nå har ikke jeg lest disse "liten penis-trådene" du henviser til, men hvis svarene og rådene i de trådene er analoge med det du skriver her, skjønner jeg at du føler behov for å lage denne tråden om "små pupper". Jeg håper også at disse trådene om små peniser, små pupper og andre ting det er mulig å få komplekser av, ikke ødelegger selvbildet til alt for mange. For de aller fleste er det slik at man har et ideal, men når det kommer til stykket spiller det liten rolle om ting ved kjæresten ikke lever opp til dette idealet. En mann som dumper en dame pga små pupper og en kvinne som dumper en mann pga liten penis er det kanskje bare greit å bli kvitt? Så kan man heller leve som singel til man finner noen som virkelig liker deg!
Gjest Mann 24 Skrevet 8. juni 2008 #31 Skrevet 8. juni 2008 Jeg blir flau på vegne av mennene som har herjet her inne i det siste. Håper ikke noen tror de er representative for de fleste menn...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #32 Skrevet 8. juni 2008 Jeg blir flau på vegne av mennene som har herjet her inne i det siste. Håper ikke noen tror de er representative for de fleste menn... Man kan jo ikke ta alt her inne like seriøst. Jeg håper dere menn heller ikke tror at disse penis-trådene er representative for meningene til de fleste kvinner. Jeg er flau på mitt eget kjønns vegne jeg og når jeg leser slik.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #33 Skrevet 8. juni 2008 Jeg blir flau på vegne av mennene som har herjet her inne i det siste. Håper ikke noen tror de er representative for de fleste menn... Du er flau fordi at... mange kvinner foretrekker store peniser, og at dette gjør enkelte menn usikre?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #34 Skrevet 8. juni 2008 Du er flau fordi at... mange kvinner foretrekker store peniser, og at dette gjør enkelte menn usikre? Hvordan enkelte fremsetter det. Det går an å presentere det på en ok måte. Menn er mer enn bare pikk. At man fyller ut ørten penistråder her inne, er også betenkelig. Jeg skjønner ikke helt vitsen med å måtte forklare hele verden at dersom man kunne velge, ville man selvsagt hatt en stor pikk på den mannen man har, og presentere det som en sannhet. Det er faktisk noen som liker små pikker også. Som meg. Jeg har ikke plass til så mye som det enkelte her inne har. Klart menn blir usikre når de leser alle penistrådene her, og vite at dersom dama di godtar det du har fordi hun er glad i deg, men om hun kunne bestemme, ville hun nok bytte ut det du har med en større versjon. Jeg begynner å tro at man bør begynne å merke alle mennesker, som noen nevnte her før. Etter prinsippet S=Small, M=Medium og L=Large. Så kunne man holdt seg til sine egne. Ei jente med Small og en gutt med small måtte jo bare bli bra. Da hadde man sluppet mye tøys.
Gjest Casey Skrevet 8. juni 2008 #36 Skrevet 8. juni 2008 Det er vel ingen som har sagt at de er mer verdt enn andre? Menn har tradisjonelt sett sagt klart i fra om sine preferanser for blonde babes og store pupper. En konsekvens har vært at en del jenter operer inn silikon i puppene og bleker håret. Menn tåler vel at kvinner sier i fra om hva de liker?
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2008 #37 Skrevet 8. juni 2008 Mhm... Så fordi du har lest her på forumet at noen kvinner liker stor penis, så vurderer du å dumpe dama di fordi hun har små pupper... Kanskje det er på tide at hun finner ut hvordan du egentlig er? Er man glad i noen, og har kjemi med dem så blir hvordan de ser ut underordnet. Samtidig mener jeg at man skal tenne på den man er sammen med, gjør man ikke det vil man støte på problemer i samlivet når den første forelskelsen gir seg, og da vil gjerne ulike kroppsdeler bli alibi for hva det er man i forelskelsens rosa lys ikke så fra begynnelsen av.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #38 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Det er vel ingen som har sagt at de er mer verdt enn andre? Menn har tradisjonelt sett sagt klart i fra om sine preferanser for blonde babes og store pupper. En konsekvens har vært at en del jenter operer inn silikon i puppene og bleker håret. Menn tåler vel at kvinner sier i fra om hva de liker? Som sagt, det kommer an på hvordan det blir presentert! Driter man ut mennesker som har små pupper eller små peniser, har man en personlighet som jeg ikke vil være bekjent av. Og hva skal gutta gjøre? Gutta kan ikke gjøre noe med det de har fått utlevert. Dere kan velge å legge inn silikon. Synes du en urett rettferdiggjør en annen? Fordi vi har vært noen idioter, åpner det for at dere skal være det samme? Endret 8. juni 2008 av Kari
Jalp Skrevet 8. juni 2008 #39 Skrevet 8. juni 2008 Alt dreier seg egentlig om respekt. Preferanser er ikke problemet. For eksempel så er det av en eller annen grunn brunetter som tiltrekker meg mest, og det er kvinner med rødt eller brunt hår jeg fungerer aller best sammen med. Men det betyr ikke at jeg ikke liker f.eks blondiner. Jeg kjenner noen blondiner jeg kan omtale med de mest rosende ord. Jeg respekterer altså det som ikke er det som tiltrekker meg mest fullt ut. Selvfølgelig gjør jeg det! Disse penistrådene omtaler mange menn med manglende respekt. Og jeg vil gjerne påpeke at det ikke bare er menn med peniser under gjennomsnittet som omtales temmelig respektløst. Menn med peniser over gjennomsnittet omtales også gjerne som ubrukelige rent seksuelt. Antakelig som et misforstått forsøk på å balansere en slags ensidighet. Det er en tråd her inne om "de som liker store peniser". Og på samme måte som tråder om pupper, idealstørrelse m.m., mener jeg dette fokuset forflater seksualiteten. Rett og slett fordi man setter kroppsdeler og kjønnsorgan i fokus, og ikke mennesket. Mennesket blir dermed sekundært, og det blir totalt feil for meg. Hva med å begynne med å omtale alle varianter med respekt? Hvis man absolutt må ha dette snevre fokuset?
Embla s Skrevet 8. juni 2008 #40 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Veldig enig med Jalp! Endret 8. juni 2008 av Kari
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå