Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg og samboer ble helt sjokkert! Har dere sett reklamen på tv3 der ei feit dame rir en mann naken? Syns det her er drøyt! Må vi virkelig kle av oss alle klærne for å reklamere for gulesider også nå da...
Gjest Gjest-M- Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Så snerpete da. Jeg syns den var småmorsom, og syns det var kult at de faktisk bruker en normal dame i en slik setting. Syns ikke hun var feit, men noen kilo for mye. Slik veldig mange damer i den alderen ser ut. Og mannen var heller ikke spesielt slank.
Gjest k Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Så snerpete da. Jeg syns den var småmorsom, og syns det var kult at de faktisk bruker en normal dame i en slik setting. Syns ikke hun var feit, men noen kilo for mye. Slik veldig mange damer i den alderen ser ut. Og mannen var heller ikke spesielt slank. Normalt og normalt. Er hun normalen, så vet ikke jeg hvor du kommer i fra. Den kroppsvekten er nok ikke normal. Enig i at den var morsom da
birma Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 *ler* Ser her at det ikke er nakenheten som er "problemet" men at dama er feit. Jeg synes reklamen er festlig jeg, eller, den var de tre første gangene jeg så den, nå er den litt kjedelig, men slik blir de fleste reklamer etter å ha sett dem et par tre ganger.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg må si jeg reagerte litt på den første gangen, men ikke noe mer enn det. Da må jeg nesten si at jeg blir mer "flau" over reklamen til kondomeriet. Den damen som kjører fram og tilbake over en rist i veien....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 dame rir en mann naken? i grunnen litt bedre å bli ridd når man e naken synes jeg..... sorry, kunne ikke dy meg. ble for fristende..... sorry :-)
Gjest skorpio Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg syns reklamen var jævlig drøy. Til og med i filmer er det sjelden å se så "mye sex". Jeg har ikke noe i mot sex på film/tv, og jeg har ikke noe i mot tjukke mennesker, men i en reklame ble det litt mye, spesielt siden det var så rett på.Og at sex skal ha noe med gule sider å gjøre skjønner jeg hvertfall ikke! Endret 7. juni 2008 av skorpio
Gjest gutt20 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 syntes faktisk rekamen gjenspeilte mye av den norske jenta. hengepupper og feit
Gjest Mella Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 syntes faktisk rekamen gjenspeilte mye av den norske jenta. hengepupper og feit For ikke å snakke om den norske mannen; feit og passiv! :-D LMAO j/k GTFO
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 jeg reagerte mest på at reklamen ble vist midt på dagen... mens barn sitter og ser tv.... :s
birma Skrevet 7. juni 2008 #12 Skrevet 7. juni 2008 jeg reagerte mest på at reklamen ble vist midt på dagen... mens barn sitter og ser tv.... :s Se det er en grunn til å regere på reklamen, og en grunn til å sende tv2 en mail om dette. Nakenhet er en ting - dette har ikke barn vondt av å se, men her ser man en faktisk seksuell handling, og det trenger ikke barn eksponeres for på en stund. Mitt råd: Send en mail med en saklig klage til TV2 med ønske om å fjerne reklamen på dagtid, slik at ikke barn blir eksponert for denne. (ja, alt tatt i betraktning at det er Vi forelsre som må "sperre" våre barn fra dette.)
Teriyaki Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 (endret) syntes faktisk rekamen gjenspeilte mye av den norske jenta. hengepupper og feit Ja det vet vel du alt om. Hvis du ikke klarer å få andre damer enn det til sengs, så får vel det være, men å si at det er "den norske jenta", det blir for latterlig. Take a good look at the world. Det florerer av flotte, slanke kvinner UTEN hengepupper her i verden. Men så klart, det er fler overvektige kvinner i dag enn det var før, men samtidig er det mange flere overvektige menn også, men rakker vi like mye ned på menn som menn gjør på kvinner? Ikke som jeg har merket. Blir helt overgitt av hvor mange menn her i Norge som er bitre på den norske kvinnen både når det gjelder kropp, initiativ og personelighet. Har ikke sett reklamen jeg da, men hva en full sexakt har med gule sider å gjøre, kan jeg ikke forstå, med mindre gule sider reklamerer for at de har fått et register over horehusene i Norge. Endret 8. juni 2008 av Teriyaki
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2008 #14 Skrevet 8. juni 2008 Jeg lurer veldig på hvilken reklame det er snakk om nå kjenner jeg... Av personlige grunner, og jeg vil ikke kalle meg selv feit, eller hengepuppete
Gjest sverre k Skrevet 8. juni 2008 #15 Skrevet 8. juni 2008 Ja det vet vel du alt om. Hvis du ikke klarer å få andre damer enn det til sengs, så får vel det være, men å si at det er "den norske jenta", det blir for latterlig. Take a good look at the world. Det florerer av flotte, slanke kvinner UTEN hengepupper her i verden. Men så klart, det er fler overvektige kvinner i dag enn det var før, men samtidig er det mange flere overvektige menn også, men rakker vi like mye ned på menn som menn gjør på kvinner? Ikke som jeg har merket. Blir helt overgitt av hvor mange menn her i Norge som er bitre på den norske kvinnen både når det gjelder kropp, initiativ og personelighet. Har ikke sett reklamen jeg da, men hva en full sexakt har med gule sider å gjøre, kan jeg ikke forstå, med mindre gule sider reklamerer for at de har fått et register over horehusene i Norge. mannen tok jenta (den norske jenta, hehe) på fersken med å være utro, og de bestemte seg alle for å jobbe sammen med å finne en skilmisseadvokat osv for å få ordnet dette. Altså måtte slå opp i gulesider At menn i dette landet regelrett hater norske jenter tror jeg ikke på. Det som faktisk interesserer meg er at dere gjør dere selv mindreverdige og drar oss med ned i søla. Hvorfor i huleste måtte det en kvoteringslov for at dere skulle komme dere inn i styrer. Det minner jeg om svake mennesker, og mange var imot dette. For det første, hvis jeg eide et selskap så måtte jeg kvotere inn 40% jenter. Hvorfor det? Selv Celina midelfart var imot dette. Og så har vi dette med at dere har dere ganske fritt omkring med menn eller hva? Dere tror dere er all that, ikke sant? Ikke si noe annet, for det blir patetisk. Og hvilke rettigheter har vi til våre barn? Og så er dere så selvode eller hva? Dere får da selveste Sex og singeliv jentene til å ligne englene selv, men dere ser det ikke? Det er da det morsomeste.
Kjartan Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 er enig i at det ikke bør sees av små barn ja, ellers ser jeg ikke det store problemet med greia. hverken at dama er feit eller mannen naken :gjeiper:
Rebelle Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 er enig i at det ikke bør sees av små barn ja, ellers ser jeg ikke det store problemet med greia. hverken at dama er feit eller mannen naken :gjeiper: Enig. Jeg tror faktisk folk ville reagert mindre om det hadde vært slanke og attraktive folk i den reklamen... Jeg reagerer ikke på reklamen, kanskje fordi jeg ikke har barn - men jeg syns ikke den reklamen var hverken bra eller morsom. Uansett, for dere som ikke har sett reklamen så kan den sees her:
Gjest glamourgirl Skrevet 9. juni 2008 #18 Skrevet 9. juni 2008 Syns hun var strålende flott jeg, dama altså. Og hun var vel strengt tatt verken feit eller naken... Illusjon av naken, ja vel, men feit? Gi meg ei pille... Men hadde hun vært helt strømlinja tror jeg ikke folk hadde reagert...
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #19 Skrevet 9. juni 2008 Min datter synes den reklamen er skikkelig ekkel! Barn forstår ikke humoren her og jeg hadde ikke så lyst til å forklare heller. Helt unødvendig med slike reklamer på tv.
demonica Skrevet 9. juni 2008 #20 Skrevet 9. juni 2008 Helt enig med glamourgirl over her. Hadde dama vært "perfekt " etter medienes syn hadde ingen reagert. Koste meg også med reklamen med de nakne mennene som dytter bilen, synes det var morsomt med de noe eldre herremennene som ikke var helt perfekte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå