Gå til innhold

PMS

Gjest Glad i reiser

Fremhevede innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Jeg er plaget med store PMS plager, ikke fysiske, men psykiske :( Kan være et skikkelig nervevrak i en ca 10 dager før mensen, alt er trist og leit. Jeg føler ikke jeg klarer å gjøre noe riktig, alt min kjære gjør, og spesielt ikke gjør er galt :( Men et par dager inn i mensten er alt normalt igjen! Har faktisk lest et sted at noen er så plaget med PMS at de har selvmordstanger en gang i måneden!

Andre i samme situasjon som meg? Som føler at det meste er tungt og trist i forbindelse med PMS? Som vil dele erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen, ja. Jeg er av dem som har tendenser mot å være suicidal... Det er helt grusomt. Og det er helt absurd når mensen endelig kommer og "tåka letter" - hva var det jeg tenkte på, lissom?!

Jeg tror endelig jeg har funnet årsaken til at jeg sliter så kraftig med pms, og jeg forteller deg gjerne om det. Jeg er på nippet til å starte "behandlingen" nå, og har forhåpninger om at dette skal gjøre syklus mye, mye enklere å leve seg gjennom. Men jeg vil ikke legge ut om det her, så hvis du er interessert, send meg en pm :) (gjelder også andre som ev lurer...)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også en helt utrolig pms. I dag har jeg ikke vært særlig trivelig å være sammen med.

Jeg har hørt at i Frankrike har det, i hvert fall tidligere, blitt ansett som en formildende omstendighet at forbryteren har hatt pms mens hun begikk forbrytelsen - jeg hørte om en dame som fikk nedsatt straff for drap fordi legen kunne bekrefte at hun var veldig plaget.

Det merkelige er at det verste man kan gjøre når hormonene mine raser som verst, er å spørre meg om jeg har pms. Bare tanken på at noen kan finne på å si noe sånt, får meg til å se for meg noen veldig voldelige bilder av hva jeg kunne tenke meg å gjøre med vedkommede. Hva kommer det av? Jeg vet jo det er hormonene som i stor grad styrer humøret mitt nå, men bare jeg tenker på at noen andre kan forklare følelsene mine med hormoner gjør at jeg fullstendig ser rødt :slåss:

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Kjenner meg igjen i dette. Et nervevrak som gråter og flyr i flint for den minste ting, helt vanvittig....

Nå er jeg gudskjelov gravid. det funker :engel:

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler produktet Female som du får kjøpt i helsekosten. Jeg er skeptisk av natur, men etter atter en ny runde med pms så var jeg rimelig desperat. Female funket for meg. Jeg ble ikke depressiv og svart i humøret. Koster ikke all verden og i løpet av 2-3 mnd så vet du om det funker for deg.

Gjest Glad i reiser
Skrevet
Anbefaler produktet Female som du får kjøpt i helsekosten. Jeg er skeptisk av natur, men etter atter en ny runde med pms så var jeg rimelig desperat. Female funket for meg. Jeg ble ikke depressiv og svart i humøret. Koster ikke all verden og i løpet av 2-3 mnd så vet du om det funker for deg.

Takk, da skal jeg prøve det :) For dette er til å bli smårar av :S

Gjest Gjest
Skrevet

Må bare fortelle at startdosen er 2 tabletter hver dag. Etter en stund så kunne man gå ned til en. Jeg turde aldri det. :ler: Var bare så happy for at ting roet seg i heimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...