Gjest Tatti Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har lyst på en søt tattovering.Helst vil jeg ha et motiv fra et bilde jeg har.Men vet ikke om noe sted i Oslo regionen(der jeg er fra) hvor de er flinke til det. Er nysgjerrig på hva slags tattoveringer dere KG har,og hvorfor dere har valgt akkurat den/de
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har lyst på en søt tattovering.Helst vil jeg ha et motiv fra et bilde jeg har.Men vet ikke om noe sted i Oslo regionen(der jeg er fra) hvor de er flinke til det. Er nysgjerrig på hva slags tattoveringer dere KG har,og hvorfor dere har valgt akkurat den/de Hvis du ikke har noen idè om hva slags tatovering du ønsker anbefaler jeg deg sterkt å vente. tatoveringer er permanente og det kjiipeste som finnes er folk som tatoverer ting som er mote, eller fordi venninen har osv. jeg sier ikke at en tatovering trenger å ha noen dyp betydning, men putt litt tanke i hva og hvor du vil ha en tatovering. Folk som er pysete og tatoverer en bitteliten "klump" er etter min erfaring de som blir minst fornøyde. tatoveringer forandrer seg med tid og små tatoveringer med intrikate detaljer er mest utsatt. Det er mange tatoveringsstudioer i Oslo. jeg anbefaler Invictus i marcus thranesgate. En ting til. tatoveringer er vondt å ta, noen plasser er mer vondt enn andre. En stor tatovering gjøres ikke i en setting, man må ofte flere ganger innom tatovøren før tatoveringen er ferdig. folks smertegrense er forskjellig, noen klarer fire - fem timer mens andre ikke klarer mer enn en halv time. jeg skal i slutten av måneden tatovere hele armen, skulder og venstre bryst. tatoveringen vil ta 12 - 15 timer og koste mellom 15 - 20.000,- Håper dette hjelper deg å velge hva som er riktig for deg. husk at tatoveringer om enn veldig mye mer vanlig nå enn for ti år siden fortsatt blir oppfattet som negativt av mange, det er noe å tenke på når det kommer til plasering i forholdt til karriere osv.
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det skulle være noe du har et personlig forhold til, så kanskje ikke det beste å få ideer fra nettforum I tillegg, hvis du er ganske ung nå, hadde jeg nok anbefalt å ta den på et sted som ikke er så synlig. Jeg var helt sikker at jeg har lyst å få en på nakken da jeg var 18, men fikk det ikke gjort for forskjellige litt tilfeldige grunn. Nå, en del år etterpå er jeg UTROLIG gla at jeg ikke fikk den gjort! Så tenk deg godt gjennom Endret 12. juni 2008 av mrs_bond
Elbereth Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Tenk nøye gjennom hvilken tatovering du vil ha og hvor du vil ha den. Det er ikke alle plasseringer som er like heldige når huden strekkes og eldes. Jeg har en tatovering i korsryggen - blomst-og-sommerfuglmotiv, og to marihøner på den ene ankelen. Mannen og sønnen har tatovert Liverpool-emblemet på venstre overarm i beste Pondus-stil Endret 13. juni 2008 av Elbereth
mitiria Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 jeg vil bare fraråde deg fra å tatovere deg hos house of pain i oslo. jeg tok en liten tatovering på ankelen hos dem, min første og eneste tatovering. tatovereren lurte på om det var min første, og jeg sa ja og regnet med å få noe informasjon da. han ga meg ikke noe informasjon, og sa jeg kunne bruke hva som helst til å smøre inn tatoveringen med så lenge det ikke var parfymert, noe som ikke stemmer. og at jeg hele tiden skulle smøre den så det ikke skulle danne skorpe, noe som heller ikke er sant, da gror den jo aldri. så gudene vet hvorfor han sa sånt, jeg må hvertfall ta tatovering på nytt pga dårlig informasjon. pass på at du vet ordentlig hvordan du skal stelle tatoveringen og ikke lurer på noe når du går derfra
Gjest Ansjoni Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni
Naela Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Tenk deg ihvertfall godt om før du bestemmer deg. Jeg gikk å tenkte i flere år på mine tatoveringer før jeg fikk de. Har en stor tribal mønstret nederst i korsryggen og en slange opp mellom brystene. Har aldri angret noen av de, men som sagt tenk deg godt om
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har tatovert inn meg og kjæresten min sine initialer på overarmen. Knallfint. En må jo selvsagt være sikker på at det er mannen i ens liv en har truffet.
milla-mor Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Blir litt i tatoveringshumør etter å ha sett på Miami Ink iallefall - de kan jaggu faget sitt! Og Ami er rimelig kjekk :rødme: Nå har ikke jeg noen tatovering, vet ikke om jeg skaffer meg det heller, er mer piercing som var min greie, selv om det er lenge siden det også. Men jeg vet hva jeg skulle hatt om jeg tok en, veldig personlig greie Oooooh... Ami Elsker "Miami ink", og får lyst på tattoo hver eneste gang jeg ser på. Men jeg vet at jeg kommer til å angre en vakker dag... For ti år siden ville jeg ha delfiner rundt navlen. For åtte år siden ville jeg ha ståltråd rundt overarmen. For fire år siden ville jeg ha en drage. For tre år siden ville jeg ha skorpion. Og inntil nylig skulle jeg og eks ha lik unity-tattoo. Veldig glad for at jeg ikke har noen av dem nå!
estrella Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 TS skrev jo at h*n ville ha tattovering av ett bilde h*n hadde, så høres jo ut som motiv allerede er funnet. Jeg har ikke tatt i Oslo, men i utlandet(vet, de fleste fraråder dette, men hvis en sjekker opp ting først så går det fint). Jeg tok rett og slett en litt på trass. Jeg fikk lov og ta, fordi min mor trodde 100% at jeg ikke turde å gjøre det når det kom til stykket. Så jeg var 17, stakk innom en tattoveringsplass i Barcelona og tok en R på halsen Hva kan jeg si? Jeg digger den fortsatt, men kanskje ikke den smartete plassen og starte med tattoveringer. I sommer eller i begynnelsen av høsten(jeg har ikke helt bestemt meg) så skal jeg ta en eller to til. Er fortsatt usikker på hvilken, så derfor vet jeg ikke helt når jeg skal ta den. Jeg har veldig lyst på en hvor det står "se fremover", av personlige årsaker, på håndleddet. Så har jeg veldig lyst på en fe av alle ting, men vil ikke bare ha hvilken som helst..så den må jeg bli ferdig med først! Så har jeg lyst på en hvor det står pride på Jeg er ikke fan av gigantiske tattoveringer, så det blir aldri noe som tar stor plass av kroppen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå