Sarah_83 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har lenge vurdert silikon i puppene. Syns puppene mine egentlig er veldig fine for di er faste og runde. Jeg bruker BH størrelse 75 C. Er det lite i forhold til mange andre? Og er det noen her som har hatt 75 C og tatt silikon?? i såfall hvilken størrelse gikk dere opp til? og ble dere fornøyd?? Dere andre med silikon- hvilken størrelse har dere? En ting til hvor lenge etter operasjon gjør det vondt? 3 dager, 1 uke, 2 uker eller tar det måneder. Setter pris på om dere kan dele erfaringer.
Saeria Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Ta turen innom Cee cees dagbok. Der finner du mange jenter som har eller skal operere. Du finner mange erfaringer og mye bra info der. 75 C er dog ikke lite. Ganske normalt vil jeg tro, forutsatt at du har fått deg målt ordentlig og vet at størrelsen er riktig. Rundt 80% av norske kvinner bruker nemlig feil størrelse. Selv er jeg en 70D nå, og det er ikke spesielt stort det heller. Ganske normal størrelse, sammenlignet med størrelsen hos andre jenter. Faktisk har vi da lik størrelse i selve cupen, det er bare omkretsen hos oss som er ulik.
Gjest Gjest_gullet_* Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 hehe, jeg skulle gjort alt for å hatt en c...synes du skal være fornøyd jeg. Men det er selvfølgelig opp til deg å bestemme!
Saeria Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Nå er det jo forskjell på en 70c og en 80c. En 70c er faktisk ikke stort. Men klart, har man lite, som jeg selv hadde for ikke så mange år siden, er c rene drømmen.
Sarah_83 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Ta turen innom Cee cees dagbok. Der finner du mange jenter som har eller skal operere. Du finner mange erfaringer og mye bra info der. Hvor finner jeg Cee Cees dagbok hen da?
Saeria Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105 Den ligger under generell dagbok A-D.
Sarah_83 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 Her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105 Den ligger under generell dagbok A-D. Supert- takk
lillesky Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 75C er absolutt ikke lite! Kjenner noen som har tatt silikon, og de har fått rundt 75C.
Fantomina Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Saeria Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Som jeg sa tidligere, forutsatt at personen som sier hun har 75c, faktisk bruker riktig bh størrelse, så er det ikke så veldig stort. Det tilsvarer en 80B eller 85A.
Gjest men Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Som jeg sa tidligere, forutsatt at personen som sier hun har 75c, faktisk bruker riktig bh størrelse, så er det ikke så veldig stort. Det tilsvarer en 80B eller 85A. Men sannsynligvis mer enn stort nok til de aller flestes bruk, hvis man ikke sikter mot spesielle karrierer hvor påfallende pupper er en nødvendighet. Å risikere dagens runde, fine, mellomstore pupper for å få noe som kan se og føles fake ut, gå infeksjoner i, danne arr, få kapseldannelse, koster mye penger, kan skjule kreftsvulster på mammografi, vil kreve flere operasjoner senere, kan gi problemer med evt amming om det blir aktuelt... høres ikke lurt ut. Flest gutter foretrekker også mellomstore, om det er et poeng. If it's not broken, don't fix it!
Crash Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Som jeg sa tidligere, forutsatt at personen som sier hun har 75c, faktisk bruker riktig bh størrelse, så er det ikke så veldig stort. Det tilsvarer en 80B eller 85A. Men det tilsvarer 70D.. og 65E (eller DD eller hva det nå heter) Og det er ikke lite, jeg ville absolutt ikke tatt silikon selv hvis jeg hadde hatt fine, faste, runde 75C-pupper! Endret 19. juni 2008 av Miros
Saeria Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har selv hatt en 70E og mine var ikke oppsiktsvekkende store. Helt grei størrelse. Jeg har ikke behov for at folk husker meg pga. puppene mine. Nå som jeg har gått ned i vekt, er jeg en 70D/65DD. Det kommer litt an på modell og merket på undertøyet. Men det er jo opp til enhver å velge om de vil ha silikon. Jeg har selv vurdert det i mange år, men nå gjør jeg det ikke lenger. Jeg er fornøyd med det jeg har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå