trampoline Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hvis man får i seg ectasy (mdma) uten å være klar over det selv.. hva skjer? Jeg tror jeg ble lurt. Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror han ga meg ectasy i en pepsi..noe som resulterte i at han fikk sex.. MYE sex...Går det an? eller har det bare klikka for meg? Jeg skjønner ikke hvordan det skjedde, var helt edru og skulle egentlig si at jeg ikke ville ha mer med han å gjøre.. Han har sittet i fengsel for voldtekt før og er kjent innenfor et hardt dopmiljø. Det var nettopp derfor jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Har aldri vært så forvirret i hele mitt liv. Konfronterte han, men han kalte meg en galning. Har ikke snakket med han siden (noen mnd siden)..
Saeria Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Du skal nok ikke se bort i fra at det går an. Ecstasy kan nemlig gi følelsen av eufori, velvære og at fysisk kontakt blir mer behagelig, uten at det er et afrodisiak. Bare det at du ikke drakk alkohol taler jo for seg. Hvis han har dopet deg, med eller uten tanke på sex, er det uansett en forferdelig ting å gjøre. Så dette var leit å lese.
Gjest gjestefisk Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Dra på legevakten og ta blodprøve Enig. Men fort deg! Tror det kan påvises i maks fire dager.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Har aldri vært så forvirret i hele mitt liv. Konfronterte han, men han kalte meg en galning. Har ikke snakket med han siden (noen mnd siden).. Ingen som leste dette? Det ser ut som det er noen mnd siden.
Saeria Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Er uansett greit å komme seg til legen for å sjekke kjønnssykdommer og hiv.
trampoline Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Er uansett greit å komme seg til legen for å sjekke kjønnssykdommer og hiv. Done that...! jeg er clean.. det er nok for sent med den derre blodprøven, skulle ønske noen kunne sagt det til meg før. Jeg får nok aldri vite hva egentlig skjedde:( Det er godt å vite at dere tror meg, fælt å vite at jeg faktisk var deltagende i akten, husker ikke så mye. Vet bare at jeg ikke var meg selv, det er som en vag drøm. Bitene faller ikke på greip uansett hvor mye jeg snur og vender på tankene mine! Jeg vet en ting, jeg er livredd for han. Endret 7. juni 2008 av trampoline
Saeria Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Dette er uansett ikke noe du kan skylde deg selv for. Selv om du vagt husker at du var med, så var jo det ikke deg. Det var rusen. Den eneste som kan klandres her er han som gav deg dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har selv prøvd mdma. Det svekker dømmekraften din må du huske. Vi snakker om øl-briller. Vel, sterkere stoffer kan nok bidra til enda "sterkere" ølbriller. Exctacy gir også følelsen av økt velvære, og økt sexlyst da man føler seg mer livlig og glad. Man kan bli gal av å tenke for mye rundt dette, husk bare at rus gjør mye, mye mer med en enn man kan tenke og føle der og da! Føl på ting selv, og tilgi deg selv. Da blir det nok lettere for deg å takle dette. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå