Gå til innhold

Danielles håp

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Jeg vil bli mamma!

Vi har prøvd en stund og skal snart starte med utredning. Tenkte at en dagbok kan jo hjelpe meg i prosessen. En grei måte å få sortert tanker og følelser på.

Bruker mye penger på diverse tester og mye krefter på bekymringer. Nå vil jeg forsøke (hvis det går an) å tenke positivt:)

Leser meg svett om stillinger, kjærringråd, livstilsendringer, og en hel masse forkortninger jeg ikke forstår. Ensomheten i tosomheten er stor nå...

Snart fem år uten prevensjon, ehh, NÅ MÅ vi gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Lykke masse til :klemmer:

Vi har også startet prosessen for å bli foreldre nå.

Moro at det er fler av oss, så kan vi følge hverandre!!

Gleder meg til å følge deg videre!

Jeg vil bli mamma!

Vi har prøvd en stund og skal snart starte med utredning. Tenkte at en dagbok kan jo hjelpe meg i prosessen. En grei måte å få sortert tanker og følelser på.

Bruker mye penger på diverse tester og mye krefter på bekymringer. Nå vil jeg forsøke (hvis det går an) å tenke positivt:)

Leser meg svett om stillinger, kjærringråd, livstilsendringer, og en hel masse forkortninger jeg ikke forstår. Ensomheten i tosomheten er stor nå...

Snart fem år uten prevensjon, ehh, NÅ MÅ vi gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lykke til med prøvinga!

Eit lite tips: Viss du får moderatorane til å flytta boka di over til prøverdagbøkene, vil du nok finna fleire i din situasjon enn inne på graviditetsbøkene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...