Gå til innhold

"Biblioteklampe" Pris? Link?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp funnet ut at det ikke er så mye penger til overs denne måneden. Og fedrene våre har begge bursdag denne måneden. Så nå prøver jeg å finne ut hvordan vi skal komme oss billigst mulig unna dette da...

Svigerfar ønsker seg en "biblioteklampe", en sånn bordlampe med grønn glass-skjerm. Men ettersom dette er noe som ALDRI hadde kommet inn i mitt hus, så vet jeg ikke hvor mye de koster eller hvor jeg får tak i dem.

Noen som vet ca pris på disse (trenger ikke å være stor) eller har en link til et sted disse selges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Er vel en 6-7 år siden, men mener å huske det var i en helt ordinær lampebutikk/liten el-butikk. Var i oslo, men husker desverre ikke hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk på Lampehuset eller Expert. Jeg mener jeg så en slik i et flygeblad fra en av de butikkene for kort tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har sett en slik på Damhaug Elektriske (?) på Strømmen, men mener å huske at den var ganske dyr (700,-?) og ganske liten. Altså dyr i forhold til størrelsen. Du kan kanskje ringe og spørre om riktig pris og fabrikat?!?

Kanskje Høvik lys kan ha noe slik? De har sikkert en hjemmeside.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh,du mener sånn advokat-lampe....messing med grønn vippeskjerm.De er knalltøffe og gjør seg best på mørke bord,ganske klassisk og stilig.Skal ha meg en sånn selv.

Dem selger de i helt vanlige lampebutikker,null problem.Forskjellige størrelser og koster noen hundringser og oppover.

Tråden er ryddet-

Kristin - mod

Endret av Kristin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...