Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 Vi har nettopp funnet ut at det ikke er så mye penger til overs denne måneden. Og fedrene våre har begge bursdag denne måneden. Så nå prøver jeg å finne ut hvordan vi skal komme oss billigst mulig unna dette da... Svigerfar ønsker seg en "biblioteklampe", en sånn bordlampe med grønn glass-skjerm. Men ettersom dette er noe som ALDRI hadde kommet inn i mitt hus, så vet jeg ikke hvor mye de koster eller hvor jeg får tak i dem. Noen som vet ca pris på disse (trenger ikke å være stor) eller har en link til et sted disse selges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 Kjøpte en for 4-600 kr for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Husker du hvor du kjøpte den? Har ikke fryktelig lyst til å kjøre Norge rundt for å lete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. mai 2003 #4 Del Skrevet 19. mai 2003 Er vel en 6-7 år siden, men mener å huske det var i en helt ordinær lampebutikk/liten el-butikk. Var i oslo, men husker desverre ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #5 Del Skrevet 19. mai 2003 Takk likevel.. :blunke: *leter videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Sjekk på Lampehuset eller Expert. Jeg mener jeg så en slik i et flygeblad fra en av de butikkene for kort tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #7 Del Skrevet 19. mai 2003 Will do... Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #8 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har sett en slik på Damhaug Elektriske (?) på Strømmen, men mener å huske at den var ganske dyr (700,-?) og ganske liten. Altså dyr i forhold til størrelsen. Du kan kanskje ringe og spørre om riktig pris og fabrikat?!? Kanskje Høvik lys kan ha noe slik? De har sikkert en hjemmeside. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 20. mai 2003 #9 Del Skrevet 20. mai 2003 (endret) Ahh,du mener sånn advokat-lampe....messing med grønn vippeskjerm.De er knalltøffe og gjør seg best på mørke bord,ganske klassisk og stilig.Skal ha meg en sånn selv. Dem selger de i helt vanlige lampebutikker,null problem.Forskjellige størrelser og koster noen hundringser og oppover. Tråden er ryddet- Kristin - mod Endret 12. november 2009 av Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå