Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Mia88
Skrevet

På kvelden for 2 dager siden begynte det å klø/svi i underlivet. Det samme skjedde i går kveld. I dag morrest klødde det utrolig mye. Så, når jeg hadde sex med kjæresten var det utrolig vondt! Bruker vanligvis svi litt, men nå var det mye værre! Svidde utrolig etterpå også. Så, når jeg kom hjem. Ca. 20 minutter etterpå gikk jeg på do, og fikk nesten ikke noen dråper ut, og samtidig svidde det utrolig! Svir enda. Skal gå på do igjen. Men tyder dette på en urinveisinfeksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her høres veldig ut som urinveisinfeksjon, ja!

Drikk appelsinjuice (drikk mye i det hele tatt), hold deg varm, kjøpt tranebærpiller og dra til legen.

Huff, det er så forferdelig kjipt med urinveisinfeksjon!

Skrevet

Viss det svir og stikker når du tissar, og du må ofte på do, men det kjem lite ut - så er det nok urinveisinfeksjon du har. Men om det klør og/eller du har ein brennande følelse i og rundt skjedeåpningen, så er det nok ein soppinfeksjon du har fått.

Skrevet

Uansett - ta deg en tur til legen med en urinprøve. Han ser fort hva du har :)

God bedring!

Gjest Mia88
Skrevet

Uff, svir sånn når jeg tisser. Og er utrolig vondt å tørke seg!

Gjest Mia88
Skrevet

Skal jeg bare ta med en urinprøve?

Skrevet

Er det urinveisinfeksjon du har, så viser det på ein urinprøve ja!

Skrevet
Viss det svir og stikker når du tissar, og du må ofte på do, men det kjem lite ut - så er det nok urinveisinfeksjon du har. Men om det klør og/eller du har ein brennande følelse i og rundt skjedeåpningen, så er det nok ein soppinfeksjon du har fått.

:Nikke:

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Synes det høres ut som om du har både urinveisinfeksjon og soppinfeksjon. Begge forårsakes av tarmbakterier så det er jo ikke utenkelig at det kommer samtidig.

Gjest Gjest
Skrevet

Gå til legen. Hvis det ikke blir behandlet kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse.

Gjest Mia88
Skrevet

Men venter til mandag. Hvis det er over da, så er vell alt greit? eller hvis det er bedre. Men hvis ikke så skal jeg dra til legen.

Skrevet
Men venter til mandag. Hvis det er over da, så er vell alt greit? eller hvis det er bedre. Men hvis ikke så skal jeg dra til legen.

Hvis du absolutt vil vente til mandag med legebesøk, kan du jo i mellomtiden gå på apoteket i morgen og kjøpe en Canestenkur. Den er reseptfri. Hjelper det, tyder det jo på soppinfeksjon. Ved en skikkelig infeksjon av det slaget, svir det når du tisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...