Gå til innhold

Bivirkninger av doping

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet

Kjæresten min har for et par uker siden begynt å ta testosteron og noe annet som jeg ikke vet navnet på for å bli enda større.

Men nå har testiklene hans blitt mindre. Jeg synes dette er kjempe skummelt! Synes det er rart at han ikke bryr seg om dem, trodde gutter var livredd for "utstyret" sitt. Er dette en vanlig bivirkning? Og vil de bli normale igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanlig bivirkning. Impotens også. Og aggresjon, kviser, økt hårvekst, økt risiko for hjertesykdom osv.

Doping er svært helseskadelig. Jeg tror jeg ville forsøkt å snakke med ham om dette.

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet
Det er en vanlig bivirkning. Impotens også. Og aggresjon, kviser, økt hårvekst, økt risiko for hjertesykdom osv.

Doping er svært helseskadelig. Jeg tror jeg ville forsøkt å snakke med ham om dette.

Du er ekspert ser jeg...

Anabole sterodier har som alle andre legemidler bivirkninger.

Bivirkningene er forskjellig fra person til person. tingene som leandra ramser opp samt gynecomastia, hårtap er bivirkninger som er raportert i forbindelse med anabole steroider.

legene er fortsatt ikke sikre på om det faktisk er noen sammenheng mellom steroider og hjerteproblemer. også "roidrage" er meget debatert.

Som med andre medisiner så er det avhengig av hvor lenge du bruker og hvor mye du bruker.

en kur er ikke noen særlig større risiko enn en vanlig pillekur. Forutsatt at han får kvalitetsvarer, følger anvisninger og går til jevnlig lege sjekk for kolestrol, blodtrykk osv.

Snakker vi om enormt overforbruk, da gjærne over lengre tid så kan ting selvfølgelig være helt anerledes.

Bivirkningene er som sagt meget forskjellig fra person til person. Noen kan få hele greia, mens andre ikke merker noe særlig i det hele tatt.

De bivirkningene som nesten all opplever er høyere kroppstemratur og febertokter samt kviser.

hadde jeg vært deg hadde jeg satt meg litt inn i steroider for så å tatt en åpen disusjon med kjærsten min.

kanskje kroppen er et sårt punkt for han og steroider kan kanskje være det han trenger for å få bedre selvtillitt.

Noen mennesker er hard gainers og kn trene og spise med 110% dedikasjon å se veldig lite resultater, jeg er selv i den gruppen og teller fortsatt på knappene om jeg skal ta en kur eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...