Gå til innhold

Yasmin p piller, en dag fo sen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker Yasmin p piller, og skulle begynt på et nytt brett i dag, har hatt pillefri uke (mensen) nettopp.. MEN så forsov jeg meg til apoteket i dag, så får ikke hentet de før i morgen, har nemlig ikke flere igjen hjemme..

Gjør det noe om jeg begynner på nytt brett i morgen, når jeg egentlig skulle ha begynt i dag? Og skal jeg da ta to i morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Leser på felleskatalogen,og det er kondom i minst 7 dager.

Skrevet
Jeg bruker Yasmin p piller, og skulle begynt på et nytt brett i dag, har hatt pillefri uke (mensen) nettopp.. MEN så forsov jeg meg til apoteket i dag, så får ikke hentet de før i morgen, har nemlig ikke flere igjen hjemme..

Gjør det noe om jeg begynner på nytt brett i morgen, når jeg egentlig skulle ha begynt i dag? Og skal jeg da ta to i morgen?

Jeg har glemt pilla mange ganger, å bare tatt den dagen derpå, det har allti funket bra for meg :) :)

hehe, har også lest det at det går bra om man tar de så fort man finner ut at man har glemt dem, så sant du bare er en dag forsen... :D

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har glemt pilla mange ganger, å bare tatt den dagen derpå, det har allti funket bra for meg :) :)

hehe, har også lest det at det går bra om man tar de så fort man finner ut at man har glemt dem, så sant du bare er en dag forsen... :D

Og jeg har hatt sex mange ganger uten kondom, og det har funket for meg :)

P-piller har en sikkerhet på rundt 1 graviditet pr 100 kvinne pr år ved perfekt bruk, og 13 graviditeter pr år for 100 kvinner ved normal bruk. Jeg nekter å tro dette er perfekt bruk, men det vil jo være mange som har flaks eller er steril i utgangspunktet.

Skrevet
Og jeg har hatt sex mange ganger uten kondom, og det har funket for meg :)

P-piller har en sikkerhet på rundt 1 graviditet pr 100 kvinne pr år ved perfekt bruk, og 13 graviditeter pr år for 100 kvinner ved normal bruk. Jeg nekter å tro dette er perfekt bruk, men det vil jo være mange som har flaks eller er steril i utgangspunktet.

faktisk litt skummelt å tenke på.., jeg har vært "heldig" 3 - 4 ganger, me for sen pille, men va om jeg bare ikke kan bli gravid :(

ikke at jeg vil bli gravid for så å ta det bort heller da :P

- for jeg er ganske imot abort :) , men er også imot å få barn før man er moden nok til å få barn, er jo mange 15 - 16 åringer som får barn , å spørr du meg er de ikke modne nok til å ta vare på seg selv i den alderen en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...