Lola83 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker Yasmin p piller, og skulle begynt på et nytt brett i dag, har hatt pillefri uke (mensen) nettopp.. MEN så forsov jeg meg til apoteket i dag, så får ikke hentet de før i morgen, har nemlig ikke flere igjen hjemme.. Gjør det noe om jeg begynner på nytt brett i morgen, når jeg egentlig skulle ha begynt i dag? Og skal jeg da ta to i morgen?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Leser på felleskatalogen,og det er kondom i minst 7 dager.
Silli Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker Yasmin p piller, og skulle begynt på et nytt brett i dag, har hatt pillefri uke (mensen) nettopp.. MEN så forsov jeg meg til apoteket i dag, så får ikke hentet de før i morgen, har nemlig ikke flere igjen hjemme.. Gjør det noe om jeg begynner på nytt brett i morgen, når jeg egentlig skulle ha begynt i dag? Og skal jeg da ta to i morgen? Jeg har glemt pilla mange ganger, å bare tatt den dagen derpå, det har allti funket bra for meg :) hehe, har også lest det at det går bra om man tar de så fort man finner ut at man har glemt dem, så sant du bare er en dag forsen... :D
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har glemt pilla mange ganger, å bare tatt den dagen derpå, det har allti funket bra for meg :) hehe, har også lest det at det går bra om man tar de så fort man finner ut at man har glemt dem, så sant du bare er en dag forsen... :D Og jeg har hatt sex mange ganger uten kondom, og det har funket for meg P-piller har en sikkerhet på rundt 1 graviditet pr 100 kvinne pr år ved perfekt bruk, og 13 graviditeter pr år for 100 kvinner ved normal bruk. Jeg nekter å tro dette er perfekt bruk, men det vil jo være mange som har flaks eller er steril i utgangspunktet.
Silli Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Og jeg har hatt sex mange ganger uten kondom, og det har funket for meg P-piller har en sikkerhet på rundt 1 graviditet pr 100 kvinne pr år ved perfekt bruk, og 13 graviditeter pr år for 100 kvinner ved normal bruk. Jeg nekter å tro dette er perfekt bruk, men det vil jo være mange som har flaks eller er steril i utgangspunktet. faktisk litt skummelt å tenke på.., jeg har vært "heldig" 3 - 4 ganger, me for sen pille, men va om jeg bare ikke kan bli gravid ikke at jeg vil bli gravid for så å ta det bort heller da - for jeg er ganske imot abort , men er også imot å få barn før man er moden nok til å få barn, er jo mange 15 - 16 åringer som får barn , å spørr du meg er de ikke modne nok til å ta vare på seg selv i den alderen en gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå