Gå til innhold

Holder ikke fokus.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har trøbbel med å fokusere og holde på tankene mine. Jeg skulle tatt opp noe med typen, i lang tid nå. Men jeg kan være veldig ivrig på det en stund, og så dabber det av og jeg tenker at jeg ikke trenger å snakke med han om det alikevel.

Og jeg vil forberede meg og huske alt jeg vil si til han, for hvis en del ting glemmes blir det så meningsløst. Glemmer fort alt jeg skulle sagt, så jeg har prøvd å skrive ned, men får ikke ting på papiret. Når jeg først skal snakke med han, blir andre teite ting tatt opp istedet, for jeg tenker at det ikke var så viktig alikevel det jeg skulle si... Hvis jeg skulle snakket med han her og nå, så hadde jeg ikke vist hva jeg skulle si. Tankene bare flakser og jeg aner liksom ikke... Så da utsetter jeg det og tenker at vi kan snakke om det senere.

Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å skrive ned ting når jeg ikke får helt "tak" i tankene mine. Du sier du har prøvd det. Har du prøvd å skrive et brev til typen f. eks?

Kan du kanskje øve deg på en venninne først? Altså prøve og fortelle venninnen din det du har tenkt å fortelle typen. Hvis du har en god venninne du virkelig stoler på kan det kanskje hjelpe. Da får du prøvd og sett hvordan det blir når du setter ord på tankene.

Det blir i alle fall ikke bedre av at du utsetter det. Hopp i det og ta deg god tid slik at du føler du får sagt det du har på hjertet.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...