Gå til innhold

Gave til 80 år gammel dame


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Et gavekort med en fin invitasjon til middag hos dere. Kanskje med en meny på retter hun liker.

Det hadde jeg virkelig satt stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, exictence skrev:

Et gavekort med en fin invitasjon til middag hos dere. Kanskje med en meny på retter hun liker.

Det hadde jeg virkelig satt stor pris på.

Tråden er fra 2003, så den 80-års dagen er nok over 😉

Anonymkode: db46f...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2003, så den 80-års dagen er nok over 😉

Anonymkode: db46f...ba0

Når man søker «gavetips 80 år dame» på Google, så er denne tråden det første treffet. Så det er nok mange som har nytte av at tråden lever : )

Hilsen ei rådvill som skal kjøpe bursdagsgave til 81-åring i dag 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2003 den 21.10, Gjest Anonymous skrev:

Samboeren nevnte at han ville kjøpe en bok til henne, så da får vi se hva vi gjør.

Hun er veldig sprek og ungdommelig av seg, så hun trenger nok ikke høytopplesning nei. Hun er mye friskere og sprekere enn mine besteforeldre tiltross for at hun er over 10 år eldre enn mine.

Hadde jeg ikke visst alderen hennes, kunne jeg fort ha tippa hun var 60 år, ikke 80.


Om helsa er så god - hva med opplevelser? Billetter til en konsert, teaterstykke, annen forestilling? :) Eller gavekort der dere arrangerer tur for henne til en lokal severdighet, spesielle naturområder, turistattraksjoner? 

Her tok vi med bestemor på tur til et lokalt ysteri, langt inni fjellet, hvor hun ellers ikke ville kommet seg. Det var kjempesuksess - og bonusen med å være sammen en hel dag, som på mange måter kunne vært gave nok i seg selv. Bilvei helt fram selvfølgelig, kafe/restaurant med lokal mat, vedfyrt brødovn, og vi fikk se geitene bli melka osv, var koselig for oss også :)

Et annet år tok vi henne med på "øyhopping" - vi bort nært kysten, og tok rett og slett en rundtur, med ferger nedover og innom div småsteder, og kjørte innlandet opp igjen. Den turen snakker ho om ennå :)

Anonymkode: 4137c...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Om helsa er så god - hva med opplevelser? Billetter til en konsert, teaterstykke, annen forestilling? :) Eller gavekort der dere arrangerer tur for henne til en lokal severdighet, spesielle naturområder, turistattraksjoner? 

Her tok vi med bestemor på tur til et lokalt ysteri, langt inni fjellet, hvor hun ellers ikke ville kommet seg. Det var kjempesuksess - og bonusen med å være sammen en hel dag, som på mange måter kunne vært gave nok i seg selv. Bilvei helt fram selvfølgelig, kafe/restaurant med lokal mat, vedfyrt brødovn, og vi fikk se geitene bli melka osv, var koselig for oss også :)

Et annet år tok vi henne med på "øyhopping" - vi bort nært kysten, og tok rett og slett en rundtur, med ferger nedover og innom div småsteder, og kjørte innlandet opp igjen. Den turen snakker ho om ennå :)

Anonymkode: 4137c...a43

Konsertbilletter er en god idé på denne tiden av året, da! Snart er det duket for kjempemange fine julekonserter, og det er noe som mange eldre setter pris på 🤶

Anonymkode: 79e90...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...