Plym Skrevet 13. juni 2008 #21 Skrevet 13. juni 2008 Jeg var der for 5-6 rt siden. Byen var kjempekoselig, men restaurantene var helt utrolig dårlige. Grønnsaksblanding fra pose over alt, og samme meny over hele byen. Men det kan jo ha forandret seg siden den tid
Gjest Gjest_Anjo_* Skrevet 15. juni 2008 #22 Skrevet 15. juni 2008 Albania? Hørtes jo spennende ut å reise på dagstur til andre land også. Det måå jo bli Parga i år Leste et sted at man kan ta dagstur til Athen også? Høres veldig bra ut å kunne reise litt i tillegg til å ligge på stranda :O) Hei igjen, ja du kan jo leie bil og ta en tur til athen,jeg var der for to år siden men byen var for stor og for varm for meg tror du trenger litt mer enn en dag for å få med deg severdighetene der.På søndager har de et kjempe stort marked der hvor de selger alt mulig, hvis jeg ikke husker helt feil ligger det ikke så langt ifra Pireus(båthavnen i athen).
Gjest Gjest_Mathias_* Skrevet 21. november 2008 #23 Skrevet 21. november 2008 Tenker på å reise en tur til Parga, muligens 14 dager. Noen som har anbefalinger, erfaringer osv? det er veldig fine strender der har vært der en gang veldig varmt men deilig veldig billig osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå