Gjest Fru Fortuna Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Nå er det på tide å kjøpe inn litt til huden min. Jeg trenger både natt og dagkrem. Å gå inn i ulike parfymerier/hudpleiesalonger ender med at de selvsagt anbefaler de aller dyreste merkene og ulike merker. En kan io bli svært så forvirret. En av damene mente at b.la Dior var midt i blinken. koster ca 600-700 også var det et merke til over 1000 kr. Jeg skal snart ut å reise og får da kremene til en langt billigere pris. Jeg har hørt mye bra om Vichy serien og den er svært mye rimeligere. Jeg har ikke noe problemhud og er ellers fornøyd med huden. Hva i huleste velger jeg?
birma Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Har selv en dagkrem fra Vichy, og den er jeg veldig godt fornøyd med. Selv gidder jeg ikke kjøpe dyre kremer da ulike tester stadig viser at de rimligere er like effektive som de til mangfoldige hundrelapper.
Gjest Fru Fortuna Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Har selv en dagkrem fra Vichy, og den er jeg veldig godt fornøyd med. Selv gidder jeg ikke kjøpe dyre kremer da ulike tester stadig viser at de rimligere er like effektive som de til mangfoldige hundrelapper. Det er det jeg også tror. Men damen bak disken mente at en dame i min alder burde unne meg litt mere dyre kremer. Jeg er nær de 40 og har så langt vært heldig hva huden min angår.
birma Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Det er det jeg også tror. Men damen bak disken mente at en dame i min alder burde unne meg litt mere dyre kremer. Jeg er nær de 40 og har så langt vært heldig hva huden min angår. Kjøp deg Vichy du, og bruk pengene du sparer på kjøpet til å unne deg noe annet. Å spare penger er moro - gir godt rom for shopping :-)
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Parfymeriene vil så klart selge de dyreste merkene, de driver jo butikk. Det viktigste derimot er at du finner en krem som passer din hud og det trenger ikke være en dyr krem. Jeg bruker oil of ulay dagkrem med solfaktor , og nattkrem i samme merke og de merker jeg fungerer på min hud. Jeg er 45 år og har nesten ikke rynker, får kommentarer på det på jobben så det må jo være sant. Og det har ikke noe med gener å gjøre for det er nok rynkegener i min familie, men jeg er flinkere til å smøre inn huden min og utsetter sikkert derfor tegnene. Jeg har prøvd noen av de dyrere kremene men for min hud fungerte de ikke, enten fikk jeg et fett belegg på huden eller så tørket jeg inn. Jeg har jo så klart ikke prøvd alle merker men så lenge jeg finner en billigere krem som fungerer optimalt for meg så holder det.
Gjest *lucky* Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Visst du handler på Ebay eller fra ander butikker i feks USA så får du kvalitetsprodukter til en rimelig penge. Ingen grunn til å bruke kremer som kanskje ikke er så bra for huden da.. Men har man fin og sterk hud trenger men jo ikke mange produkter. En god rens og en fuktighetskrem med faktor er det mest nødvendige. Vil du ha noe som hjelper huden på en aktiv måte og kanskje holde rynkene unna bør du bruke et c vitamin serum også. Endret 6. juni 2008 av *lucky*
leandra Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg kan også anbefale Vichykremene på det varmeste. Jeg har brukt mange forskjellige dyre parfymerikremer tidligere, men huden min virker mye mer fornøyd med Vichy. Og så er de jo mye billigere. Jeg synes også at det er en fordel at de selges fra apotek, føler meg litt tryggere på testing og kvalitetskontroll da. Det er imidlertid bare en følelse hos meg
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Det viktigste er at kremen fungerer for huden din, uansett merke og pris. fungerer den billige så er jo det kjempefint! Du kan få med deg prøver av de dyre for å se om de virkelig er gode for din hud. Er ikke noe morsomt å bruke hundrevis av kroner på noe som ikke fungerer. Jeg er hudpleier og prakker virkelig ikke unødvendige kremer og div på kundene mine. Jeg anbefaller det som jeg mener vil hjelpe også får de selv ta valget, men jeg bestemmer ikke str på kundens lommebok så jeg anbefaller uansett pris.
Gjest Sisu Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er også veldig fornøyd med Vichy. Kjøper den fordi den har en vettug pris etter min lommebok... Men hadde jeg hatt råd, hadde jeg brukt produkter fra Clarins eller Estee Lauder, synes de er veldig bra. Men dyre....
Gjest Lykkeliky Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker produktene til Biotherm (Age fitness), de er helt suverene til en "aldrende" hud (30-åra), jeg handler kun fra www.strawberrynet.com , så prisen er det ikke noe å si noe på!
lillesky Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Jeg så akkurat en dokumentar (med hun Nicky Taylor, som også testet hvor skitten hun kunne bli) der de intervjuet en hudspesialist, som sa at kremen til 1000 kr. gjorde ikke mer for huden enn en til 100 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå