Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg tenker nå på det private næringsliv , ca 30 ansatte, full stilling. 12 års ansiennitet som sekretær fra det offentlige.

Jeg skal ha lønnsforhandlinger om en stund og derfor hadde det vært greitt med et ca snitt-tall fra andre i samme stilling. Jeg tjener idag 300.000.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg tenker nå på det private næringsliv , ca 30 ansatte, full stilling. 12 års ansiennitet som sekretær fra det offentlige.

Jeg skal ha lønnsforhandlinger om en stund og derfor hadde det vært greitt med et ca snitt-tall fra andre i samme stilling. Jeg tjener idag 300.000.-

Jeg er avdelingssekretær i en stor privat bedrift og har 370 000 i årslønn. Har jobbet der i ca 1 1/2 år.

Gjest Gjest_Aina_*
Skrevet

Jeg er kun en medarbeider (assistent nesten..)i administrasjonen i en privat bedrift (byggebransjen). Årslønnen min er 330.000, så du kan vel kreve mere enn det. Prøv deg med et ønske om 350.000 i årslønn da? Kanskje dere møtes på halvveien. Det er vel bra?

Skrevet

Jeg fikk nettopp ny jobb, økonomimedarbeider i en privat bedrift. Ikke mye erfaring fra akkurat den type stilling, men rundt 10 års arbeidserfaring. Får 330000, så det er vel minimum. Hadde nok startet på 370000, så kan de evt. forhandle ned litt uten at det blir en for dårlig lønn til slutt.

Skrevet

jeg jobber som adm.konsulent og har 409500,- brutto.

• 2 uker senere...
Skrevet

Wow! Så godt dere tjener. Jeg tipper dere er fra østlandet eller deromkring. Selv bor jeg i Nord-Norge og der jo allment kjent av vi tjener dårligere enn dere der "sør".

Lønnsforhandlingene gikk sånn passelig. Jeg ønsket 30.000.- mer men fikk "bare" 18.000.-

Sjefen sa det var over snittet i forhold til hva de andre i bedriften fikk i lønnsøkning så da bør jeg vel være fornøyd dah...

men helt fornøyd er jeg ikke...

Gjest Gjest
Skrevet
jeg jobber som adm.konsulent og har 409500,- brutto.

Hva gjør en adm.konsulent, og hvilken bakgrunn har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...