Gå til innhold

redd for å bli steril

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt endel problemer med underlivet i de siste årene. Hatt hyppig soppinfeksjoner bl.annet. er ofte det klør noe helt sinnsykt der nede. Soppen kommer alltid tilbake og det er mye utflod. i løpet av det siste halvåret har jeg hatt en god del one-night stands. Når jeg sjekket meg for klamydia hadde jeg det ikke, men synes alikavel dette var rart ettersom jeg ikke har brukt kondom i noen av tilfellene. Går det ant å ta en såkalt "helhetssjekk" hos gynekologen, der man blir sjekket for absolutt ALT, inklusive fruktbarhet? Å hva er det man kan bli steril av? annet enn klamydia over lang tid.. har bestilt time til gyno om 14 dager, men er bare så rastløs.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan bli sjekket for div sykdommer og celleforandringer og gyn vil se om du har sopp. H*n kan også ta en innvendig UL å sjekke livmor og eggstokker for cyster.

Det er det. Fruktbarheten kan ikke sjekkes uten en skikkelig utredning og det får man ikke før man har prøvd å lage barn i minst ett år.

Kanskje på tide å bruke kondom under ons.

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan bli sjekket for div sykdommer og celleforandringer og gyn vil se om du har sopp. H*n kan også ta en innvendig UL å sjekke livmor og eggstokker for cyster.

Det er det. Fruktbarheten kan ikke sjekkes uten en skikkelig utredning og det får man ikke før man har prøvd å lage barn i minst ett år.

Kanskje på tide å bruke kondom under ons.

er i et fast forhold nå, så bruker ikke kondom lenger. nesten så jeg gleder meg til å komme til gynekologen =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...