pumpkin Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Ble litt bekymret nå, for jeg har fått en liten brunaktig utflod. Det var ikke mye, men det var iallefall litt.. :-? Er dette vanlig eller bør jeg være bekymret? Er 10+5 idag. Vi er livredde for at noe skal gå galt. Må sjekke hele tiden...
Furstina Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Det ska inte vara någon fara. Jag fick lite röd utflod här i förra veckan och blev lite orolig. Har dock läst att lite blodfärgad utflod inte nödvändigtvis är farlig. Blöder det ordentligt ska du däremot genast kontakta jordmor eller läkare. Om utfloden är kvar i några dagar och du fortfarande är orolig så ta kontakt med jordmor el. läkare. Har du smärtor också? eller är det bara utflod? Läste om någon som blödde lite genom hela graviditeten men att det gick bra. Lycka till.
pumpkin Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2003 Takk for svar! Det er ikke rødt, så det er ikke en blødning. Men heller en brunaktig utflod, som jeg har hatt nå på ettermiddagen. Blir jo nervøs med en gang... Har ikke spesielt vondt, bortsett fra stikking som vel er normalt siden livmoren vokser.
Trebarnsmor Skrevet 19. mai 2003 #4 Skrevet 19. mai 2003 hadde også brunt utflod med faktisk små klumper i.Men ingenting var gale
Silfen Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Har du hatt sex nylig? Det kan oppstå små rifter under samleie og brun utflod kan være litt gammelt blod fra disse riftene.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har også utflod, men min utflod er hvitaktig. Dette er visst helt normalt og kommer pga syreforandringer i skjeden. Jeg har tatt noen stikkpiller som heter Ecovag, og selges reseptfritt på apotek. De virket dårlig på meg :x Jeg spurte legen, og han anbefalte å bare fortsette. Ganske irriterende, egentlig.. jeg må konstant gå med truseinlegg! Men som sagt, min utflod er hvitaktig og jeg har fått bekreftet at dette er normalt. Men siden du har en litt annen farge, så bør du kanskje nevne det for legen... er alltid tryggest det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå