Gå til innhold

Jeg har så lyst på han!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Marielle_*
Skrevet

Kjæresten min tar aldri insjativet til å ha sex lenger. Jeg føler at jeg må mase meg til det, og om jeg ikke gjør det så skjer det ikke no i det hele tatt.

Jeg har snakket med han om det her og spurt om han ikke tenner på meg mer,og da sa han at han ikke har tengt over det,men at det kanskje er vanli å ikke har så mye lyst etter 3 år forholl.

Er det rikti?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Kjæresten min tar aldri insjativet til å ha sex lenger. Jeg føler at jeg må mase meg til det, og om jeg ikke gjør det så skjer det ikke no i det hele tatt.

Jeg har snakket med han om det her og spurt om han ikke tenner på meg mer,og da sa han at han ikke har tengt over det,men at det kanskje er vanli å ikke har så mye lyst etter 3 år forholl.

Er det rikti?

Han har kanskje ikke lyst på deg lenger? Du lager ikke mat til han, skal bare ha, og han skal ha ansvaret for din orgasme?

Skrevet

Det er normalt at lysten avtar litt med tida. Masing fungerer kun som turn off!Bruk litt kvinnelist isteden som det heter.

Gjest magnus
Skrevet

Er det rikti?

nyberget?

Gjest StockDama
Skrevet

Sexlysten kan gå i sykluser, akkurat nå er han kanskje i nedoverbakke. Å mase hjelper neppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...