Gjest Gjest_Marielle_* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Kjæresten min tar aldri insjativet til å ha sex lenger. Jeg føler at jeg må mase meg til det, og om jeg ikke gjør det så skjer det ikke no i det hele tatt. Jeg har snakket med han om det her og spurt om han ikke tenner på meg mer,og da sa han at han ikke har tengt over det,men at det kanskje er vanli å ikke har så mye lyst etter 3 år forholl. Er det rikti?
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Kjæresten min tar aldri insjativet til å ha sex lenger. Jeg føler at jeg må mase meg til det, og om jeg ikke gjør det så skjer det ikke no i det hele tatt. Jeg har snakket med han om det her og spurt om han ikke tenner på meg mer,og da sa han at han ikke har tengt over det,men at det kanskje er vanli å ikke har så mye lyst etter 3 år forholl. Er det rikti? Han har kanskje ikke lyst på deg lenger? Du lager ikke mat til han, skal bare ha, og han skal ha ansvaret for din orgasme?
Freckles Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Det er normalt at lysten avtar litt med tida. Masing fungerer kun som turn off!Bruk litt kvinnelist isteden som det heter.
Gjest magnus Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Kjæresten min tar aldri insjativet til å ha sex lenger. Jeg føler at jeg må mase meg til det, og om jeg ikke gjør det så skjer det ikke no i det hele tatt. Jeg har snakket med han om det her og spurt om han ikke tenner på meg mer,og da sa han at han ikke har tengt over det,men at det kanskje er vanli å ikke har så mye lyst etter 3 år forholl. Er det rikti? nyberget?
Gjest StockDama Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Sexlysten kan gå i sykluser, akkurat nå er han kanskje i nedoverbakke. Å mase hjelper neppe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå