Gå til innhold

Farging av olabukse


Hinata

Anbefalte innlegg

Jeg har farget en olabukse marinblå, den er nå helt mørk over alt, men jeg vil gjerne at den skal ha litt slitte partier f.eks på lår og rumpe. Er det noen der ute som vet hvordan man fikser dette? Skal ikke lage hull eller noe i den, men vil bare at fargen skal være litt svakere på noen steder..

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor fant du fargen og ble det bra resultat? Jeg elsker mørke dongeribukser, og skulle gjerne farget mine nåværende lyse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du fargen og ble det bra resultat? Jeg elsker mørke dongeribukser, og skulle gjerne farget mine nåværende lyse..

Jeg fant den på ultra ihvertfall, den fargen kalt marin, syns den kunne ha vært mørkere, ble liksom litt for blå, men gjort er gjort :) Resultatet blir jo at buksa har helt lik farge over hele da, så blir jo litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Du kan bruke det ja, men du må ikke ha så veldig grovt for da sliter du hull i buksa, og det ville du jo ikke ha. Men du kan prøve litt forsiktig med fint sandpapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjordt det en gang, da brukte jeg makt og et gulrot-rivjern. Men det var overraskende god kvalitet på den buksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...