Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde du gidda å linke til noen, dersom du vet?

Her har du hvertfall en som koster litt under 4000,-

Vet ikke hva de normalt ligger på, de som er bra nok til å få ned temperaturen.

Du kan jo sjekke ut om Expert har noen, eller Lefdal.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker også varme :)

Bor i Oslo, 27 grader (!), så i dag var det rett hjem til neddtrekte gardiner og åpent vindu.

Kan ikke skjønne at folk liker varme..det er så kvalmt og svett, men det verste er at jeg blir døsig og tung i hodet. Og det er jo rett hjem og kaste alt av klær i vaskemaskinen - gjennomsvett.

Nei den varmen skal folk få ha i fred for meg!

Ja takk til kalde høstdager med klart hode :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gidda å linke til noen, dersom du vet?

Bare å sjekke alle de vanlige elektrokjedene. Jeg kjøpte noe billige greier til knappe 4000, og den har vært verdt sin vekt i gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke plass til en vanlig vifte engang. Har en som ligner på denne http://www.biltema.fi/no/Bygg/Vifte/Soylevifte-med-timer-359802/

AC må vel også ha en slange ut av vinduet (om den ikke bygges inn i veggen), og det blir komplett umulig å plassere den her. Eneste stedet den kunne fått plass er i gangen, men den er plassert langt unna soverommet, og i tillegg er den utenfor hoveddøren til leiligheten min. Da er det liksom ikke fullt så enkelt...

Du har hverken gulv, vegg eller vindu på soverommet ditt? Hopper du rett fra senga og ut døra?

Endret av kråkefjas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme får meg helt satt ut. Bor i Oslo og i dag var det ikke så ille, det var jo varme med frisk bris og det har heldigvis ikke vært tropenetter.

Jeg blir fysisk satt ut med hodepine og blir unkonsentrert. Men det som har vært de to siste dagene er jo ingenting. Det er verre senere på sommeren og hvis det blir uker med tørke. Da står lufta i oslo stille og det er kvelende.

Nå er jeg kraftig forkjølet og har vært det noen dager, og med varmen ble jeg ikke bedre. Jeg kan ikke gå på et kjøpesenter. Var på apoteket i dag, men køen var for lang så jeg måtte bare dra hjem igjen. Jeg er hyperallergisk mot sterk parfyme.

Ikke alle sorter, men en del og er jeg forkjølt og det er varmt, blir jeg helt høysnue, men det er jeg jo allerede. Men jeg er en av de som ikke takler parfymerte produkter, noen ja, men ikke alle og samme av hvilken prisklasse.

Og alle disse luktene av solkremingsprodukter, og når alle går omtrent nakne, og har smørt seg inn med deo osv, da må jeg bare holde meg hjemme til nesa og bihulene mine har blitt litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 grader i dag og jeg dør litt inni meg med tanken på at dette bare er starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hverken gulv, vegg eller vindu på soverommet ditt? Hopper du rett fra senga og ut døra?

Det er faktisk ikke så langt unna sannheten ;) Kan ta i håndtaket til den ene døren når jeg ligger i sengen. Soverommet har riktignok fire vegger og ett vindu, men den ene langveggen er en slags improvisert lettvegg (eller noe sånt... kan i alle fall ikke feste noe annet enn plakater på den), to av veggene har null plass, pga. dører, skap og kommode, samt hyller som er festet til veggen. På den siste kortveggen har jeg vinduet, pluss et innbygget rør fra viften på badet som tar opp mesteparten av plassen på den veggen. Det er også skråtak over denne siste veggen, så den er lav.

På gulvet kan jeg ikke plassere noe uten at minst én av dørene/skuffene kommer borti, og det er også praktisk med fri vei inn til badet, som da ligger bak den ene døren. Har for så vidt en 25 centimeter dyp og ca 80 cm lang glippe mellom sengen og lettveggen, men tror ikke det er så trygt eller praktisk å plassere en AC der, om det da i det hele tatt er plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Picture please =)

Nå har jeg det ikke lenger. Nå sitter jeg og syder fordi butikkdamen var så frekk å ikke ville selge meg øl etter klokken seks selv om hun at jeg var varm. Så da kjøpte jeg ingefærøl bare på trass. Jeg er så BAD ASS faktisk... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Nå er tiden for å slanke seg! Kroppstemperaturen synker når den ikke får masse kalorier å varme seg på. Jeg avvenner meg sukker og koffein. Det er et hardt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles ut som det er tropenatt her i Bergen nå. Er klin umulig å sove! Jeg har ikke gardiner på rommet mitt, så sola strømmer rett inn og gjør det latterlig varmt, og å ha vinduene åpne hjelper jo lite med tanke på at det er like forbanna varmt ute.

Gikk ute i shorts og singlet i ni-tida i går kveld, og syns det var VARMT, og jeg er en person som er ganske frossen av meg. Digg det, altså, men nettene er jaggu ikke like morsomme.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ikke så begeistret for sol og varme fordi jeg har så hvit hud som blir lett brent og jeg blir løyen i hodet av varmen og må kjøle meg i vasken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28grader på kjøkkenet,med åpnet vindu og vifte.Blææ

Forstår ikke hva som er så himla deilig med denne varmen jeg?

Svimmel,svetting,dårlig appetitt (flott om en skal slanke seg feil vei..) søvnen er elendig.

Takke meg til 15 grader eller 20 max.Det er kosetemp det!

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, glad jeg flytta til nord norge.. jeg liker sol, men det er tempraturen jeg ikke holder ut. Endelig får jeg sove godt om nettene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordnorge ja. Nei,orker ikke mørketiden.Selv om jeg liker natta best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, hvordan skal dette gå? Kan jeg sove i kjøleskapet?

Da bør du ha døra åpen i hvertfall så vi slipper denne overskriften i VG i morgen.

"Dame funnet død i kjøleskapet"

:gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...