Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det svett og klamt allerede tidlig på morgenen. Dette blir en dag hvor jeg må skifte tøy ofte. Ugh! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I dag er det svett og klamt allerede tidlig på morgenen. Dette blir en dag hvor jeg må skifte tøy ofte. Ugh! :sukk:

Smertefullt varmt, jeg tror det må ha vært over 40 grader på bussen i dag. Eneste bra med denne varmen er at sjokoladen blir god og myk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv er ingen som roper etter 30 grader. Gjerne sol så jeg blir brun, men jeg trenger ikke ligge å svette! :)

Selv husker jeg tilbake i august 2009, da jeg var på vennetur til Rhodos - jeg trodde jeg skulle stryke med! Gjennomsnittstemp'n var på 35, og jeg som hadde forhåpninger om å bli skikkelig brun. Ble et stk stekt panne, men ellers var jeg bare blitt litt gyllen her og der :P Orket jo ikke å være i sola!

Skal til Spania nå snart, og håper på at jeg klarer å holde meg lenge nok i sola til å bli brun! Noen som sa vanndynking vært 5. min? :):dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte på apoteket og tok buss. Det var varmt, mange med svettperler i ansiktet, men heldigvis skyet det over. Håper varmen blir kortvarig. 20 og litt vind er passelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at det er flere som tenker likt. Jeg holder på å stryke med når sola står på sitt sterkeste, mens alle snakker om at "jaja, vi må ikke klage når vi først har fått fint vær" .... My ass, jeg liker litt overskyet og småsol innimellom mye bedre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,ja,det der er så utrolig slitsomt!

Jeg blir glad når det er varmt, overskyet og vind, for da er det jo ikke så varmt likevel.

Da sutrer alle, men jeg får ikke lov å ikke like når det er jævlig varmt :P (spesielt på fb)

Jeg blir sjuk av varme,så jeg er som regel dritgrinete når det er såkalt "pent vær". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fint vær, misforstå meg rett, men jeg simpelthen elsker en dag med pøsregn! Herlig å kunne sitte inne eller på terassen og høre og se på regnet. :rodmer:

I dag har det vært for varmt, kjenner jeg blir slapp og uvel av varmen og har bare lyst til å sette meg i skyggen og gjøre ingenting. Da vi bodde i Trondheim var det aldri mange dager med klam luft og varme, for når tordenet kom ble det borte og lufta ble fin og frisk igjen. Her på østlandet, derimot, kan det være klamt mange dager etter hverandre, og selv om det tordner er det like klamt igjen etterpå. Ikke regner det noe særlig her heller, ikke engang en full dag! :kjefte:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For tre døgn siden kom væromslaget som jeg har ventet på siden først i mai. Det var plutselig kjølig og v-i-n-d da jeg gikk ut på morgenen og siden har det stortsett vært sånn.

Nettene er ikke lengre nesten +20, men ligger nå rundt elleve, med vindblaff i gardinene. Ååå, kom sensommer med kjølige dager, overskyet himmel og duskende høljregn. Du er så velkommen! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For tre døgn siden kom væromslaget som jeg har ventet på siden først i mai. Det var plutselig kjølig og v-i-n-d da jeg gikk ut på morgenen og siden har det stortsett vært sånn.

Nettene er ikke lengre nesten +20, men ligger nå rundt elleve, med vindblaff i gardinene. Ååå, kom sensommer med kjølige dager, overskyet himmel og duskende høljregn. Du er så velkommen! :jepp:

Misunner deg. Her var det spådd regn, men ble sol nok en gang. Gleder meg til den dagen jeg kan gå med jakke. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kunne jeg gå med jeans og t-skjorte uten å bli gjennomsvett!! 20 grader, litt vind og overskyet = lykkelig Antlers :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå kommer varmen" står det i avisa. Når har den vært borte, egentlig? :gjeiper:

Nå har jeg humpet rundt på glovarme busser og tog noen dager. Hvorfor må man ha 25-30 grader inne på kjøretøy Jeg får helt klaus og mareritt når jeg prøver å skru på lufta i taket, og den ikke virker. Eller når det blåser så svakt at man må stikke nesa helt oppi for å merke noe. Og prøver du å åpne et vindu på et tog, er det nok at en person fryser, så må du lukke det igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

...men om dagene snudde det og ble sommervarmt igjen.

Filler`n! Skal det aldri ta slutt, dette?

Nå har jeg vært evig utholdende i snart fem mnd,

jeg vil ha skikkelig høsttemperatur, NÅ! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg er bønnhørt. :nigo:

Kanskje denne tråden får hvile i noen mnd nå?

Man kan alltids håpe. Men det er spådd nærmere 20 grader i helgen. Jeg hadde funnet frem høstjakka, men ser ut som jeg må legge den til side igjen. Men håper det er den siste krampetrekningen av sommeren vi ser nå. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt nesten skyfritt og knallsol og rundt 20 grader de siste dagene.. hater det! Klamt og ekkelt uansett hva man har på seg, og hvor man er. En kollega av meg sa at det er så deilig med slikt vær. Kunne ikke si meg enig, og hun skjønte ikke hvorfor jeg mente det :P

Vi nærmer oss midten av september, og jeg forventer at det blir mildere snart. Noen fine dager midt på sommern er ok, men jeg foretrekker overskyet anyday, egentlig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Puh...disse siste dagene i september har vært veldig varme

og jeg orker ikke å sitte i solsteiken på verandaen.

Det er rett og slett for varmt og jeg får vondt i hodet av det.

Snart er det heldigvis høst på ånk`li! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idar har det vært grusomt på vestlandet. Så lummert ute, svetten rant etter bare noen få meter

Det er ikke noe bedre på Østlandet, om det kan være til trøst :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...