Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Regn :regn::danse2:

Digger at det har vært så godt, kaldt og masse regn ute! :nordvesta:

Er dessverre typisk nok meldt noe sol til etter jobb i dag 😕 hadde ikke vært feil med en repeat av gårdsdagens pøsregn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommeren hadde vi i mai .halve juni OK for oss som var nordpå/norraførr... Nå er det juli med 12 grader på Østlandet 🙂 jaja, overgangen til vinteren blir ikke så stor , må tenke positivt , aldri så galt at det ikke er godt for noe .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikreste værvarselet på Østlandet er når ingen journalister snakker om været på Østlandet. Da er det drittvær 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg bare hvisker det, men nå er jeg superfornøyd med sommertempen. :rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg går rundt og fryser.....:fryse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare opplyse om at vinneren ble @SVK med det 4000`ende innlegget på side 200! :klappe: Rundere blir det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Det er nesten så jeg bare hvisker det, men nå er jeg superfornøyd med sommertempen. :rodmer:

Jeg også. Tør ikke annet enn å hviske, jeg heller. Men dette har så langt vært en sommer etter mitt hjerte. Etter fæle mai har det vært variert vær, lavere temperaturer og en del regn. Bortsett fra helt i slutten av juni, da traff vi de 30. Håper det fortsetter på samme måte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden):

Og jeg går rundt og fryser.....:fryse:

Har du på ovnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (49 minutter siden):

Har du på ovnen?

Nei, fryser ikke når jeg er inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ganske varmt her i dag 🥵 gleder meg til høsten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig (!) varmt her hos meg også i går og i dag og jeg ber stille bønner innvendig
og i følge avisa så blir det omslag her til neste uke. :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Veldig (!) varmt her hos meg også i går og i dag og jeg ber stille bønner innvendig
og i følge avisa så blir det omslag her til neste uke. :mynona:

Skulle ønske @Freyja Valkyrie kunne fått varmen vi har, dumt vi som ikke vil ha får det :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske @Freyja Valkyrie kunne fått varmen vi har, dumt vi som ikke vil ha får det :P 

Ja, jeg gir gjerne bort alt jeg har, så kan hun ha badstuetemp hos seg. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest skrev (På 5.6.2008 den 10.19):

Hei!

Lurer på om jeg rett og slett er litt rar? He, he..

Jeg takler rett og slett ikke stekende sol og varme. Blir dårlig fysisk og psykisk! Jeg synes det er merkelig med alle solbaderne ute :sjenert:

Men det er visst meldt regn til søndag her i Trondheim ihvertfall :)

Gleder meg :) Flere som ikke liker stekende sol og varme?

Bor også i Trondheim, sitter inne med varmepumpa på kjøling og gleder meg til det blir under 15 grader😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovela skrev (2 minutter siden):

Bor også i Trondheim, sitter inne med varmepumpa på kjøling og gleder meg til det blir under 15 grader😁

Velkommen hit om du er helt ny? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg gir gjerne bort alt jeg har, så kan hun ha badstuetemp hos seg. :nikke: 

Hadde vært fint det 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i boks herfra og om du ikke får det innen fem minutter, så ligger feilen et annet sted! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Det er i boks herfra og om du ikke får det innen fem minutter, så ligger feilen et annet sted! :opplyser: 

Da refunderer vi (du :knegg:) pengene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

I dag har det vært så varmt at jeg har drukket enorme mengder brus og spist enorme mengder iskrem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovela skrev (3 timer siden):

Trondheim her også, og det er vi som "vinner" i denne helga, ser det ut til. 29 grader og skyfritt i morg... nei, en kjapp titt på Yr nå sier 30. Heldigvis er det bare én dag! Jeg skal på jobb i morgen, og det er jeg glad for. Der er det kjøligere innendørs enn hos meg. Den forbaskede hetebølgen i mai varmet opp veggene her til bakerovntemperatur, og sånn har det vært siden. Hmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...