Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (1 minutt siden):

Hvem er Magnus 

oiii5?location=list&width=1200&height=63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (20 timer siden):

Da kommer myggen snart, de er jo avhengige av vann for å klekkes

Å, men akkurat nå er myggen den minste av ondene. Og der er jeg ikke i tvil, engang. ☀️😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært ganske herlig med noe regn og kaldere temperatur! Godt for jorda og godt for oss :danse2::regn:

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har regnet i hele natt hos meg også. Jeg sov med vinduet åpent og i halvsøvne var det som om jeg sov ute og ble søkkblaut...en forvirrende følelse som fikk meg til å våkne mange ganger og vurdere om jeg skulle lukke vinduet, men da blir det jo varmt igjen, så jeg gjorde det ikke. Som jeg gleder meg til høsten. :sukk: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varm dag som virker varmere fordi vind uteblir helt. :sukk: Måtte det bli litt bevegelse i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jaja, da var det bare å stålsette seg, alle værmeldinger sier ar sola den kommer nå tilbake 🥵

Sommeren er her kan det tyde på 😫

Har virkelig kost meg med regnet vi har hatt den siste tiden. Men heldigvis er vi på det punktet hvor «sola snur», vi er snart på vei til mørkere og kaldere tider 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langtidsværvarsling er ofte ikke værvarslingens sterke side, så jeg håper på feilopplysninger enn så lenge. :regn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager til med 25+, så er det spådd litt kjøligere og regn! Takk *** for det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt verre om nettene. Full gjennomtrekk her, men ikke antydning til  vind. Jeg er ikke glad. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ettermiddag var det 28 grader her i følge yr, men forundrer meg ikke om de var mer. Gradestokken var i solveggen akkurat da og der var det 45 eller noe. Og ikke et eneste vindpust. Helt jævlig. Blir så uvel og ekstremt slapp av varmen. Pluss at depresjonen og angsten blir verre når det er så jævla varmt. Føler det er så sosialt uakseptert å ikke like/tåle varmen, mens å hyle og skrike om «grøssende kald norsk sommer» om det er under 20 grader er helt greit. Så jeg «klager» kun på varmen til samboeren min og holder kjeft til andre, hehe 🤣 Skulle ønske det kunne vært Max 22 grader, da hadde jeg vært en fornøyd palme. Så kunne det vært rundt 10 grader på natten. Spådd 27 grader i ettermiddag og 18 grader på det kaldeste i natt. Sukk…

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremover nå kjenner jag at jeg ikke lever så mye, jeg bare eksisterer i varmen og gleder meg til omslaget. 
Synd at det er slik, men jeg vil ikke flytte til kjøligere strøk i landet heller...jeg får bare holde ut. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Fremover nå kjenner jag at jeg ikke lever så mye, jeg bare eksisterer i varmen og gleder meg til omslaget. 
Synd at det er slik, men jeg vil ikke flytte til kjøligere strøk i landet heller...jeg får bare holde ut. :sukk: 

🧊🧊🧊🍧

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Takk. :)  Trenger det. 

Ble dyrene rolige nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Feil tråd, men ja. ;) 

Er greit med litt tull i tråder her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er mange som sliter i varmen du. spesielt når en er overvektig som jeg er. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte 30 i Barteby i dag. I skrivende stund står den på 28,5. Og det ligger an til tropenatt, for første gang i sommer. Men heldigvis blir det med dette ene døgnet denne gangen. Håper jeg inderlig. Nå skal det visst komme regn. Her er det jo aldri tordenbyger på slike hete dager, så det blir bra med noen kjøligere og våte dager. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tur til å klage litt....fy søren så lummert det er nå, tordenvær i sikte 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...