Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 170cm ca og veier 70kg.. Bruker 85B... Ska operere inn 400ml silikon på mandag? Er det passe eller blir det for lite/mye?? Noen som har noe mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke legen din informere deg om hvor store bryster du får etter operasjonen?

Skal det opereres inn 400 ml delt på begge brystene, eller 400 ml i hvert bryst?

Vanskelig å si hvordan det vil være når man ikke vet din fremtidige cupstørrelse.

Ønsker deg uansett lykke til med operasjonen :)

Skrevet

Jo, å han gjorde det.. Eller når jeg prøvde 380 sa han at det var C cup.. Så prøvde jeg 400, men spurte ikke om det var noe forskjell..

Det er 400 i hvert bryst ja!

Takk takk :)

Skrevet

Kan ikke skjønne at du spør oss. Det må du jo selv finne ut. Hvis du er så usikker så burde du kanskje tenke deg om litt lengre enn til mandag?

Skrevet
Kan ikke skjønne at du spør oss. Det må du jo selv finne ut. Hvis du er så usikker så burde du kanskje tenke deg om litt lengre enn til mandag?

Nå spurte jeg fordi jeg er veldig usikker på om hvordan det kommer til å bli, å lurte derfor på om noen andre her er min str å har lagt inn noe det samme!! Hadde jeg vært usikker på om jeg VILLE, hadde jeg ventet lengre enn til mandag, men tror ingen blir 100% sikker på at DEN str er riktig å at det blir fint før etter operasjon!

Så jeg ser ikke noe galt i å spørre dere!

Gjest Gjest
Skrevet

Har du ikke fått slike "prøveposer" til å ha i bhen et par dager?

Skrevet
Har du ikke fått slike "prøveposer" til å ha i bhen et par dager?

Nei, har ikke det.. Har ikke hørt om noen som har fått det heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...