Gå til innhold

Crocs o.l. til de minste

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mitt barn er plattfot og har innovervendte føtter og fikk helt klar anbefaling om å ha en slik kul. jeg er ikke fagmenneske, det var hun så da stoler jeg på det. Om andre velger annerledes, er det selvsagt opp til dem.

Nå er det også noe med det "joggeskoene" som selges til små barn at de ofte er kjempestive i sålen inni, tommelen synker jo ikke nedi ved å trykke hardt en gang - pluss at skoen er så stiv at den ikke kan bøyes.

Nei, jeg synes det er svært mye dårlig kvalitet. Og jeg har til nå fulgt mammahjertet - og det ble faktiks bekreftet av en som kan det.

Og crocs på små er søtt, synes jeg - på store er jeg ikke like overbevist...

At du har blitt anbefalt såler med kul til din lille, er sikkert begrunnet i at det er behov for det hos dere.

På generell basis er dette ikke anbefalt.

Men sålen skal være myk, spesielt i området ved tærne. (De skal bøye tærne når de går.) Og det er det MANGE sko som ikke er.

Er altså enig med deg i at det finnes mye dårlig kvalitet. Og det er ikke noen garanti at det er et "kult" merke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtter ihvertfall utsagnet om Pumasko. Min lille har det, og jeg er ikke fornøyd med dem. De ligner veldig på voksen-Puma sko, altså smale med spiss tå, og tynn, flat såle. Jeg synes de virker tette, trange og harde til de små føttene hennes.

Hun er veldig begeistret for de nye fake-crocsene sine, men de er nok litt i største laget, for de faller bare av :). Skal finne noen ok sandaler også, som sitter ordentlig. Men greit å variere litt, tenker jeg.

Skrevet

Crocs finnes i hundrevis av varianter da, så og si at alle er stygge er vel litt teit. Men i Norge er det vel kanskje bare en type som selges.

Taylor shoes skriver ikke alltid ned verdien til 20 $ nei, hvor har du det fra? Har du sjekket alle pakkene de har sendt?

Skrevet
Hadde du ikke trengt, Taylorshoes skriver alltid verdien på pakken til $20 enten du ber om det eller ikke.

Det tviler jeg vel veldig på ettersom det faktisk er ulovlig for dem å gjøre det. Rart om de gidder ta den sjansen...

Skrevet
Jeg skal bestille disse til å ha i barnehagen, hun er 14 mnd når hun begynner, ca str 21 vil jeg tro. Hvilken størrelse på Crocs er tilsvarende det?

http://www.taylorshoes.com/p-306-kids-disney-crocling.aspx

De har en oversikt over størrelsene, klikk på "viev the Euro size chart" der det står str. De jeg har bestilt er SMÅ i str. Anbefaler deg å måle foten hennes, fra tuppen av storetå til hæl. Min bruker 21-22 i "norske" sko, men jeg måtte bestille str 6/7 til han, noe som tilsvarer str 23-24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...