Gå til innhold

Beautybag


Gjest Gjest_Evita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Evita_*

Inntil disse nye sikkerhetsreglene kom så hadde jeg alltid med meg beautybagen min som håndbagasje. Men det går jo ikke lenger.

Er det noen av dere som sjekker inn beautybagen og sender den som vanlig bagasje sånn som med kofferten?

Jeg synes det er så greit å ha med beautybag på ferier - da har jeg alle toalettsaker organisert. Men nå som man ikke får ha med mer enn 10 stk. 1-dl'ere i håndbagasjen så blir det litt vanskelig med beautybag.....

Innspill noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Silje_*
Hardplast beautybag kan fint sendes som baggasje.

Men da må det vel være pakket så "tett" og godt inni den at noe ikke knuser osv.?

Er litt redd for at den skal komme bort jeg.... Men på den annen side. Å ha alle toalettsakene i toalettmappe inne i kofferten - også blir kofferten borte? Det er jo minst like ille og like sannsynlig at skjer.

Men gjør mange det altså - sender beautybagen som bagasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter at de nye reglene kom har jeg sluttet å bruke beautybaggen. Jeg har kjøpt ei myk toalettmappe som kan henges på en knagg når den er åpen. Får organisert ganske godt da også. Jeg pakker den i kofferten, og det har gått greit hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lita_*

En i reisefølget vårt sendte bjutibæggen med bagasjen. Da hun skulle hente bagasjen på bagasjebåndet, var bagen åpen og alle toalettsakene strødd utover båndet. Og det var ikke lite hun hadde fått plass til i den bagen, så vi måtte løpe opp på båndet og plukke for livet før det forsvant i folder, svinger og med annen bagasje :-D

Jeg tør ikke lenger bruke bjutibægg på fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må det vel være pakket så "tett" og godt inni den at noe ikke knuser osv.?

Du kunne jo kanskje putte et håndkle i riktig størrelse i baggen, så blir det litt tettere og mykere. Ville kanskje ikke puttet vanlige klær i tilfelle se får sminkerester eller kremrester på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...