wok Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg flyr på do om natta, og skulle ønske jeg slapp det... Finnes det medisiner eller kosttilskudd jeg kan ta for å "utsette" dobesøk til morgenen?
ToveM Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det skal finnes noe på helsekostburikkene som de sier skal hjelpe. Husker ikke hva det heter, men det er jo bare å spørre i en butikk.
Gjest vimselot Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 ts, om du er gravid er det ganske normalt. Men stress kan føre til at man sluker vann på kvelden, og da må man jo lette litt... Fordel væskeinntaket og drikk mindre på kvelden. Dvs vær bevisst. Hjelper det ikke, kan det være et av symptomene på diabetes. Be legen sjekke det. Sannsynligheten er større for at du drikker for mye vann sent på kvelden.
wok Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ikke gravid, og har ikke diabetes. Jeg har vært sånn alltid, var sengevæter da jeg var liten. Når jeg var gravid var det ille, nå er det en tur eller tre på natta. Skal høre på apotek/apotek, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå