Gå til innhold

Oversette et brev til engelsk

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hei.

Er det noen som vil være så snill å hjelpe meg.

Har ikke skrevet engelsk på mange år og nå må jeg sende en e-post. Fikk helt panikk for hun jeg skal svare skrev så "korrekt"

Veldig takknemlig for hjelp :-).......................

Brevet:

Hei.

Tusen takk for mail. Det var hyggelig. Vi gleder oss veldig til å komme til ............... Jeg får se etter hatten din på flyplassen. Hvis ikke tror jeg ikke vi er så vanskelig å få øye på. I følge .... er både ................. og jeg høyere enn de fleste i ................ :-)

E-posten ........ sendte med de tingene du skulle gjøre for oss var oversiktlig og fin og vi er veldig førnøyd.

Ha det fint så lenge.

mvh

Noe sånt tror jeg !

Som sagt veldig takknemlig for svar............ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg kan ikke love at den er feilfri, men den burde i alle fall være helt grei å sende! (Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle oversette "tingene du skulle gjøre for oss" siden jeg ikke vet hva det dreier seg om, så det ble kanskje en litt teit formulering akkurat der...)

"Hi,

Thank you so much for your mail, it was very nice. We are really looing forward to coming to (..). I'll look for your hat when we get to the airport. In any case, I don't think we'll be too hard to spot. According to (...) both (...) and I are taller than most people in (...).

The e-mail (...) sent us regarding what you are doing for us, was very clear and nice, and we are very pleased.

Good bye for now!

Yours sincerely,

(ditt navn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter.

Tusen tusen takk.

Så takkmemlig som det går an å få blitt........

Syns det så helt perfekt ut.

Stor klem til deg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver meg jeg også for morro skyld :)

Hi!

Thanks for the e-mail. We are really looking forward to visit ...... I will look for your hat at the airport, but if I should miss it I don't think we will be hard to spot. Aparantly .... thinks me and ... are taller than the average people in .... :-)

The e-mail .... sent with the things you were going to do for us was very surveyable and we are very pleased.

Bye for now!

Sinsearly

.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dear Ms....

I was delighted to hear from you.

Your email conveniently listed all the things you would assist us with in a very helpful way.

We are looking forward to visit ... I will be looking for you hat at the airport. According to ... we should both be tall enough to stand out in a crowd, so you might spot us as well if we don't find you right away.

Yours Sincerely

....

Endret av Transmogrifier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei.

Er det noen som vil være så snill å hjelpe meg.

Har ikke skrevet engelsk på mange år og nå må jeg sende en e-post. Fikk helt panikk for hun jeg skal svare skrev så "korrekt"

Veldig takknemlig for hjelp :-).......................

Brevet:

Hei.

Tusen takk for mail. Det var hyggelig. Vi gleder oss veldig til å komme til ............... Jeg får se etter hatten din på flyplassen. Hvis ikke tror jeg ikke vi er så vanskelig å få øye på. I følge .... er både ................. og jeg høyere enn de fleste i ................ :-)

E-posten ........ sendte med de tingene du skulle gjøre for oss var oversiktlig og fin og vi er veldig førnøyd.

Ha det fint så lenge.

mvh

Noe sånt tror jeg !

Som sagt veldig takknemlig for svar............ :)

Slik ville jeg ha skrevet det:

Hi!

Thank you for your e-mail, it was nice hearing from you. We are very much looking forward coming to ... I'll be looking for your hat at the airport. I guess we're both tall enough to be spotted in a crowd so hopefully it should not represent any hazzle finding each other.

... e-mail gave us detailed information about the things you would do for us and we're very pleased.

Until then,

Yours sincerely

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Hei alle som har svart på innlegget mitt.....

Så utrolig koselig! Skulle bare "titte" innom å se. Og så var det så mange som hadde svart og vært så hjelpsom.

Kanskje jeg må be om hjelp igjen når jeg skal maile og takke for sist. :)

Tusen tusen takk folkens. God sommer og god ferie til dere alle...

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...