Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelp!!!

Jeg har eksamen på torsdag og kjenner migrene kommer. Medisinen hjelper ikke! får migrene når jeg tenker for mye eller av stress. Føler meg dum hvis jeg ikke kommer meg på eksamen. Går på høyskole og vet heller ikke hvordan de reagerer på studenter som er syk på eksamen. Håper på svar fort før jeg blir blind som jeg blir når jeg har migrene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Student_*
Skrevet
Hjelp!!!

Jeg har eksamen på torsdag og kjenner migrene kommer. Medisinen hjelper ikke! får migrene når jeg tenker for mye eller av stress. Føler meg dum hvis jeg ikke kommer meg på eksamen. Går på høyskole og vet heller ikke hvordan de reagerer på studenter som er syk på eksamen. Håper på svar fort før jeg blir blind som jeg blir når jeg har migrene.

Du må ha legeerklæring for å få gyldig fravær fra eksamen,og den skal leveres inn så fort som mulig.Det gjelder ved alle studiesteder.Ved høgskolen hvor jeg studerer må vi levere innen 1 uke,og legekonsultasjonen skal helst være datert eksamensdagen.Men dette kan variere fra skole til skole.

Er du borte fra eksamen er det også greit å ringe eller sende en e-post til studieadministrasjonen i morgen tidlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke vært borte fra en eksamen med mindre jeg lå i koma. Det er nemlig et h....... pes å ta opp igjen (stort sett, med et lite forbehold om hva du studerer)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...