Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #21 Skrevet 5. juni 2008 Kanskje noen leier ut bare noen måneder? Dette erstatter regelen om skattefrie leieinntekter dersom man leide ut januar til og med juni. En reell erstattning vil da kun være for de som har leie på 3333,33333 og så bortetter eller mindre. Er husleien høyere så taper folk på det.
gjest*ts* Skrevet 5. juni 2008 #22 Skrevet 5. juni 2008 Kanskje greit å lære seg forskjellen mellom lån og formue på den ene siden, og inntekt og fradrag på den andre siden? Avdragene som dere betaler på lånet reduserer gjelden, og har ingenting med fradragene dere har i inntekten. Eg spør: Dersom eg leiger ut bustaden min for 5000 pr mnd, noko som berre dekkjer lånet, ikkje avdrag, desse betalar eg sjølv utanom, leigeinntekta dekker altså KUN rentene på lånet mitt, må eg då skatte av dette? Eg har leigd ut hausten 2007 og våren 2008, og rekna med at eg kunne gjere dette, sidan eg flyttar heim til juli.
Lotten Skrevet 5. juni 2008 #23 Skrevet 5. juni 2008 Eg spør: Dersom eg leiger ut bustaden min for 5000 pr mnd, noko som berre dekkjer lånet, ikkje avdrag, desse betalar eg sjølv utanom, leigeinntekta dekker altså KUN rentene på lånet mitt, må eg då skatte av dette? Eg har leigd ut hausten 2007 og våren 2008, og rekna med at eg kunne gjere dette, sidan eg flyttar heim til juli. Ja, du må betale skatt av det dersom du har overskudd på leien. Rentene får du jo fradrag for uansett om du leier ut eller ikke. Da kan du selvfølgelig ikke ta de med en gang til i beregningen av overskuddet. Avdrag på lån er ikke en kostnad. Det er kun en ombytting av midler. Mot litt mindre kontanter "eier" du en større del av boligen og banken litt mindre.
Gjest Leieboer Skrevet 5. juni 2008 #24 Skrevet 5. juni 2008 Eg spør: Dersom eg leiger ut bustaden min for 5000 pr mnd, noko som berre dekkjer lånet, ikkje avdrag, desse betalar eg sjølv utanom, leigeinntekta dekker altså KUN rentene på lånet mitt, må eg då skatte av dette? Eg har leigd ut hausten 2007 og våren 2008, og rekna med at eg kunne gjere dette, sidan eg flyttar heim til juli. Det spiller da ingen rolle hva leieinntekten din dekker? Du skatter for all inntekt du har når disse er over visse minstebeløp. For leieinntekter er dette minstebeløpet nå blitt kr 20.000/år. De eneste utgiftene du kan trekke fra på disse inntektene er direkte kostnader til vedlikehold av utleieobjektet. Renteutgifter trekker du allerede fra på skatten og de kommer til fradrag uansett om du leier ut eller ikke - som Lotten skriver.
Sol79 Skrevet 5. juni 2008 #25 Skrevet 5. juni 2008 Eg spør: Dersom eg leiger ut bustaden min for 5000 pr mnd, noko som berre dekkjer lånet, ikkje avdrag, desse betalar eg sjølv utanom, leigeinntekta dekker altså KUN rentene på lånet mitt, må eg då skatte av dette? Eg har leigd ut hausten 2007 og våren 2008, og rekna med at eg kunne gjere dette, sidan eg flyttar heim til juli. Renter og avdrag på lån kan overhodet ikke trekkes fra leieinntekten. Det du skatter av er leieinntekter minus eventuelle vedlikeholdskostnader, renovasjon etc. Lånet har ikke noe med dette å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå