Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hvordan er det mulig å se at en person ikke får i seg nok væske...? Ble litt overrasket i dag, da jeg hørte at det skal være mulig. (Da tenker jeg ikke på tydlig dehydrering der man kan klype litt i huden og se hvor fort skinnet trekker seg sammen igjen.)
Chimamanda Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Om urinen er gul faar man ikke i seg nok veske, den skal helst vaere ganske klar. Andre tegn kan vaere toerr hud, tap av appetitt, roed i huden, toerr munn, svimmelhet, at man foeler seg svak eller sliten.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Om urinen er gul faar man ikke i seg nok veske, den skal helst vaere ganske klar. Andre tegn kan vaere toerr hud, tap av appetitt, roed i huden, toerr munn, svimmelhet, at man foeler seg svak eller sliten. Jeg mente at en person kan si ved å bare se litt på en annen "Oj, får du ikke i deg nok væske om dagen?" Tørr, rød hud og tørr munn er altså det som er synlige "bevis"? Da vet jeg det...
Chimamanda Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg mente at en person kan si ved å bare se litt på en annen "Oj, får du ikke i deg nok væske om dagen?" Tørr, rød hud og tørr munn er altså det som er synlige "bevis"? Da vet jeg det... AA ja, beklager, skjoente visst ikke det jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå