Gå til innhold

Hvor varmt blir det bakerst i bilen?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Vi skal kjøre ned til sørlandet til helga, og jeg tenker litt på hundene på turen ned dit i varmen. Vi skal kjøre en Tahoe, og hundene skal være baki, i bur. Bilen har aircondition, og vi kommer til å stoppe underveis. Jeg som er gravid må nok ut og strekke på beina minst 2 ganger på turen tenker jeg.

Det jeg tenker på er at jeg synes det er vanskelig å vite hvor varmt det er baki bilen. vi som sitter rett ved a/c'n har det jo sikkert mye kaldere enn hundene baki. Lurer på å kjøpe burvifte eller noe sånt. Hva tror dere? blir det veldig mye varmere bakerst i bilen, eller kommer det til å gå greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal kjøre ned til sørlandet til helga, og jeg tenker litt på hundene på turen ned dit i varmen. Vi skal kjøre en Tahoe, og hundene skal være baki, i bur. Bilen har aircondition, og vi kommer til å stoppe underveis. Jeg som er gravid må nok ut og strekke på beina minst 2 ganger på turen tenker jeg.

Det jeg tenker på er at jeg synes det er vanskelig å vite hvor varmt det er baki bilen. vi som sitter rett ved a/c'n har det jo sikkert mye kaldere enn hundene baki. Lurer på å kjøpe burvifte eller noe sånt. Hva tror dere? blir det veldig mye varmere bakerst i bilen, eller kommer det til å gå greit?

Det blir mye varmere bak ja. Jeg har bestilt burvifte og kjølematte her; http://www.dogwise.no/?ItemID=1099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eey takk!! :-D synd den kjølematta var utsolgt. Men hvilke butikker har sånt? (ikke nettbutikk)

Ja, ser nesten ut som jeg fikk den siste for det var ikke utsolgt i går. Men de kan sikkert fås i butikk, kommer an på hvor du bor. Tror de største butikkene har dem i Trondheim, men her i byen har jo de tre største veldig godt utvalg. Ta noen telefoner du. Hvis du bestiller fra butikk kan du sikker på varene på et par dager. Innen helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Huff, de få som har hørt om sånn matte er utsolgt, og de klarer visst ikke å levere fra grossisten. Men på ei lita bygd oppi Øvre Romerike klarte jeg å finne ei sjappe som hadde, selv om de er små da (50 cm)... men de vil jo hjelpe en del allikevel. Så nå har jeg bestilt 2 stk kjølematter og 2 stk burvifter. blir uansett veldig greit å ha i campingvogna på natta og vil jeg tro. Det kommer sikkert til å bli varmt inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

YAY, nå fant jeg en i stor størrelse allikevel. det viktigste er jo golden retrieveren, portisen min er jo reine ørkenrotta i forhold til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Flink du er. :)

haha jo takk :) hadde ikke hørt om sånn kjølematte før, synes det var et kjempebra tips. Hvis det er noen andre som vil ha så vet jeg nå status på lagerbeholdning i de fleste butikker i oslo og omegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...