Xiphias Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet en god del om arbeidsoppgavene i en barnehage. Men ønsker bare å høre litt fra dere som har jobbet der i noen år. Om en jobber med de eldste i barnehagen 4-5-6-åringer, er det da mye løfting og bæring, tunge tak? Eller kan en regulere dette selv en del?
Gjest StockDama Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Var mest bare sitting på fanget, lite/ingen løfting.
Gjest LanaLane Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Da jeg begynte å jobbe i barnehage(samme aldersgruppe) fikk jeg beskjed om å ikke løfte opp et barn med mindre det var absolutt nødvendig. Dette gjaldt også de aller minste. Har ingen tunge løft, bare mye stå på tå-ing etter puslespill, leker og mye MYE gåing. Pleier å være ganske streng med det å sitte på fanget også, da du kan skade ryggen om du ikke har støtte nok. Så svaret på spørsmålet ditt blir nok, nei, det er ikke mye løfting men du kan også regulere det helt selv etter egne ønsker:)
Xiphias Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for svar! Var som jeg trodde da, men greit å få det bekreftet. Høres fornuftig ut at en ikke løfter viss ikke det er absolutt nødvendig og det er det vel sjelden at det er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå