Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 I seksualitet-tråden er det en debatt om menn og pupper. Er det så at kvinner er svært opptatt av hva menn synes om puppene deres, eller tenker mye på hvordan egne pupper ser ut? Jeg er ganske opptatt av kroppen min selv, men det går mest på om den er slank etc. Puppene mine har jeg liksom alltid "glemt". Hvordan er det med dere andre? Er dere opptatt av utseende og størrelse på puppene deres?
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 He he, jeg er ikke så opptatt av størrelsen, men de minner meg oifte på at de er der selv om jeg har sublimert i over to år nå. F.eks når jeg våkner av en våt drøm på natta, må jeg ta på dem og i alle fall venstre pupp. De er litt søte synes jeg. :kaffe:
Filur Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har blitt velsignet med et veldig flott puppestell, og ja, de opptar meg endel. Jeg er jo veldig glad i de, og de tar seg så godt ut, så jeg er opptatt av at de skal fortsette å se ut slik de gjør i dag. Prøver til stadighet å feste blyanter under for å se om de kanske begynner å henge. Har en D-cup, så før eller siden må jo tyngdekraften slå inn.. Om jeg merker at jeg har gått opp eller tatt av etpar kg er puppene det første på kroppen jeg studerer. Gruer meg også til å få barn siden det går hardt utover puppene. Tenker liksom at da er det "over", siden jeg overhodet ikke vil ha silikon. Jeg vil bare ha de fine, naturlige puppene mine til jeg blir gammel.
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Nei, jeg tenker sjelden på dem. De er verken spesielt store eller små for min kropp, så kanskje det er derfor. De bare glir inn i helheten, på en måte.
Honey Bee Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har alltid vært fornøyd med brystene mine, men 4 svangerskap og amming har satt sine spor.Jeg ligger nå på sofaen og kommer til hektene etter en brystredukjon og løft som jeg hadde igår.Så jeg er såpass opptatt av puppene mine at jeg ønsker at de henger på riktig plass,Er ikke noe kult når du kan slenge de over skulderen
The Kitten Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 I seksualitet-tråden er det en debatt om menn og pupper. Er det så at kvinner er svært opptatt av hva menn synes om puppene deres, eller tenker mye på hvordan egne pupper ser ut? Jeg er ganske opptatt av kroppen min selv, men det går mest på om den er slank etc. Puppene mine har jeg liksom alltid "glemt". Hvordan er det med dere andre? Er dere opptatt av utseende og størrelse på puppene deres? Jeg tenker ikke særlig over mine nei. Hilsen The Kitten :banantroll:
Possibly Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 I seksualitet-tråden er det en debatt om menn og pupper. Er det så at kvinner er svært opptatt av hva menn synes om puppene deres, eller tenker mye på hvordan egne pupper ser ut? Jeg er ganske opptatt av kroppen min selv, men det går mest på om den er slank etc. Puppene mine har jeg liksom alltid "glemt". Hvordan er det med dere andre? Er dere opptatt av utseende og størrelse på puppene deres? He he, nei, jeg tenker lite på puppene mine. Jeg er fornøyd med dem, og det tror jeg kjæresten min også er. Jeg er enig med deg, jeg er opptatt at kroppen min og opptatt av å være i god form, men puppene tenker jeg ikke så mye på.
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 ER jeg helt nymfoman siden jeg liker mine pupper og føler de, avhengig av klær, uten at jeg tar på de, osv. De er verken spess store el små, men de er der og minner meg på at jeg er kåt av og til... Lyger dere? Eller får dere så mye god sex p.t. at det får dere til å glemme?
Gjest Gjest-M- Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tenker mer og mer på dem, jo eldre jeg blir. Har alltid hatt veldig fine pupper, og gutta var ville etter dem da jeg var yngre. Nå som alderen og tyngdekraften slår inn, lurer jeg mest på hvor lange de kommer til å bli... Ikke så veldig ille enda, men om 10 år, er de nok nærmere navlen enn halsen, for å si det sånn. Usj.
Nigo-san Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Puppene mine opptar vel omtrent en kvart tusendedels promille av tankevirksomheten min. Det vil si at de opptar meg bittelittegrann mer enn knærne mine. Puppene er jo en kroppsdel (eller to kroppsdeler, kanskje?) som er litt spesiell, og således noe man tenker oftere på enn "kjedelige" kroppsdeler. Men jeg bruker generelt minst mulig tid på å tenke på min egen kropp, det finnes så mange andre spennende ting
Suzy Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ganske opptatt av puppene mine - rett og slett fordi jeg endelig har blitt fornøyd med dem. Tok en brystreduksjon i fjor høst og nå er de rett og slett vakre, syns jeg - så derfor kikker og kjenner jeg på dem stadig vekk. Helt ny følelse å synes de er flotte
Gjest LanaLane Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tror KG er mer opptatt av puppene mine enn jeg er
Alice Ayres Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er mer opptatt av andres pupper enn mine egne.
Gjest Casey Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Er det så at kvinner er svært opptatt av hva menn synes om puppene deres, eller tenker mye på hvordan egne pupper ser ut? Er dere opptatt av utseende og størrelse på puppene deres? Absolutt!
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er mer opptatt av andres pupper enn mine egne. fy, jeg holder på å forsøke å spise nå og mener stadig at mine pupper er vakre... (men nå vil de ikke akkurat høre på meg, så de gjemmer seg under en pen bluse)
Gulphild Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Virker jo som at ALLE på kvinneguiden har FLOTTE puppestell i følge dem selv!
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Virker jo som at ALLE på kvinneguiden har FLOTTE puppestell i følge dem selv! Er det ikke flott at folk kan være fornøyd med seg selv da? For å være en ordentlig kvinne skulle jeg vel heller ha beklaget meg over utstyret, og kroppen som helhet, om jeg var fornøyd eller ei. Endret 3. juni 2008 av Frk Åberg
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Er nok veldig opptatt av puppene mine De er mine viktigste kroppsdeler, det er de som gjør at jeg føler meg som en kvinne. Min største skrekk er å måtte operere bort et bryst, nesten så jeg heller kunne mistet en fot i stedet for
Cata Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er kun opptatt av dem når jeg må kjøpe ny BH .
Gjest Screemy Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er kun opptatt av dem når jeg må kjøpe ny BH . Jeg også, men innrømmer at jeg ikke kan fordra å ha på meg BH! Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb, handletur, selskaper osv. er å slenge av meg BHén - så hjemme har jeg altså ikke på BH! Jeg er ikke opptatt av puppene mine, men kjærsten min er det da og det er bare kos :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå