Gå til innhold

Scooter+hund?


Gjest Gjest_lolle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lolle_*

Vet noen av dere om det finnes noen måte å kunne ta med seg hun på scooter?

F.eks noe slags feste sånn at de sitter fast? Har en liten hund jeg gjerne skulle hatt med :)

Vurderer å kjøpe meg en vespa scooter. Har forhørt meg med vespa, men de visste ikke noe om det, de anbefalt meg å forhøre meg hos mc butikker siden de hadde endel mer ekstra-utstyr. Fant ikke noe der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg så et innslag på animal planet engang om et par som hadde en liten hund med på motorsykkel. De hadde laget en slags kassesak som de satt hunden bak på sykkelen, hvor bare hodet stakk opp, og så hadde de laget en liten hjelm og briller.

Jeg vil dog -ikke- anbefale dette. En ting er at det neppe er trygt for hunden. En annen ting er at hunden gjerne vil bli redd når den sitter ute i det fri og suser så fort av sted. En tredje ting er at så mye trekk ikke nødvendigvis er bra for hunden. Hunder skal bl.a. ikke ha hodet ut av vinduet når man kjører fordi de da lett kan få ørebetennelse av trekken. På en scooter vil dette bli enda verre. En fjerde ting er at det blir mye eksos og svevestøv for hunden bakpå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde det vært en litt stor #sykkel# så kunne det jo gått og hatt den i en kurv, men en scooter det blir litt drøyt, da får du heller gå med den eller la den være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...