Gjest supersara Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg MÅ slutte å snuse! Jeg har haugevis av grunner til å slutte.. men jeg klarer det ikke! Noen med tips her? Som har klart å slutte med snus/røyk? Jeg HAR selvsagt prøvd å slutte, men det er utrolig vanskelig og jeg blir sur og gretten hvis det går nesten en dag uten. Jeg snuser en hel boks om dagen (om ikke mer) og bruker flere tusen på dette i måneden. Jeg tror ikke jeg klarer å slutte, må ha noe under leppa konstant! Hjelp??!!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Bare tenk på hvor ekkel alle synes du er der du går med din perpetuelle snusleppe.
Gjest tidl. røyker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg sluttet å røyke når jeg ble gravid, så jeg hadde en veldig gyldig grunn da. Men jeg var så røyksyk en gang at jeg gråt! Det tok ca. 1 måned før de verste røyksugene gav seg. Men nå har jeg som smått begynt på igjen da... :/ ikke bra... Men men. Kjøpt tyggis og pakk oppi leppa istedet for snus. Prøv å ikke kutte ut med en gang, men ta det gradvis. fra jeg fant ut jeg var gravid til jeg greide helt å slutte, tok jeg en røyk pr. dag. og når jeg var 4 måneder på vei slutta jeg helt! Det hjalp på å ta en røyk om dagen. Jeg hadde fast klokkeslett, 18 00. Da hadde jeg hele dagen å se frem til den ene røyken. Og når jeg endelig fikk tatt den, holdt det helt til jeg skulle legge meg. Har ingen super gode råd å gi deg, men det er tøft, du må være veldig gira på å få det til! Når du få suget, så tenk at om 30 sek. så går det verste suget over! Greier du å komme deg over det, så er du langt på vei! Lykke til!
Gjest ts Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Takk for tips ^^^ Målet mitt er å kutte ut gradvis, så jeg får satse på at det går fint Når jeg var gravid sluttet jeg helt, men nå er det fullt kjør igjen dessverre. Veldig lurt det med et fast tidspunkt å snuse på! Og til deg som skrev at jeg skulle tenke på hvor dumt det ser ut med snusleppe: jeg er fullstendig klar over det, men det er nok ikke motiverende nok til å slutte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå