Gå til innhold

NextGenTel


Polly Ester

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en pakke hos dem - bredbånd, telefon og TV da jeg skulle flytte 1.mai. Vi har hatt NGT i flere år og vært kjempefornøyd, så jeg sjekket ikke andre tilbud engang da jeg skulle flytte.

Jeg snakket med en hyggelig mann på kundeservice og han satte opp en pakke for meg, sa hvor mye jeg ville måtte betale for det og jeg var fornøyd.

Etter noen dager gikk jeg inn på NGT sine sider og så at de hadde en flott kampanje, så jeg ringte inn og gjorde om TV-abo jeg hadde bestilt til den kampanjen. (Jeg hadde fortsatt ikke flyttet og ikke fått det installert)

Jeg mener at en muntlig avtale er like bindende som skriftlig, men jeg angrer bittert på at jeg ikke fikk bekreftelse på mail om denne avtalen, for nå krever NGT meg for mye mer enn jeg ble enig med kundeservice på telefon.

Jeg har sendt klage på klage på klage, men de sier stadig det samme; at jeg må betale det de krever (jeg krangler bl.a på installering av TV, jeg fikk ikke vite at det kostet noe, og det står ingenting om det på NGT sine sider)

Så sendte jeg mail til ris-ros fordi det sto at ledelsen leser disse mailene. Men, jeg fikk avslag igjen - fra kundeservice! Virker ikke som ledelsen har lest mailen allikevel.

Og så lurer jeg på - hvordan kommer jeg i kontakt med noen høyere opp enn kundeservice? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...