Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg like ikke å sole meg, men foretrekker å gå på butikken i nettoen. Jeg er selvsagt naken i skrivende stund. Noe mer du lurte på?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg like ikke å sole meg, men foretrekker å gå på butikken i nettoen. Jeg er selvsagt naken i skrivende stund. Noe mer du lurte på?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg soler meg der sola aldri skinner på verandaen, fordi ingen kan se meg. Toppetasje øverst på haugen, krabber ut.
Gjest J Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg like ikke å sole meg, men foretrekker å gå på butikken i nettoen. Jeg er selvsagt naken i skrivende stund. Noe mer du lurte på? Men når jeg skal på kiosken sprader jeg som Frk.Åberg klin naken rundt, kjøper en avis å fester den i rompesprekken
Gjest Gjest_Mann Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg like ikke å sole meg, men foretrekker å gå på butikken i nettoen. Jeg er selvsagt naken i skrivende stund. Noe mer du lurte på? Hvilken butikk?
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Hvilken butikk? Den grønne på hjørnet. Jeg har tenkt meg ned dit om en times tid.
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Den grønne på hjørnet. Jeg har tenkt meg ned dit om en times tid.
FoxyFish Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Den grønne på hjørnet. Jeg har tenkt meg ned dit om en times tid. Er det deg, det!? Artig
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Den grønne på hjørnet. Jeg har tenkt meg ned dit om en times tid. Jeg så deg. Jeg sto bak et tre å filmet deg med videokameraet mitt. Du tror vel ikke jeg kan selge filmen?
FoxyFish Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg så deg. Jeg sto bak et tre å filmet deg med videokameraet mitt. Du tror vel ikke jeg kan selge filmen? Den er allerede solgt! Jeg lar aldri en sjanse til noen til letttjente penger gå meg hus forbi!
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Frk Åberg: Lurte på om du og mannen spiste middag også? Tok dette bildet i restauranten som ligger ved siden av den grønne butikken på hjørnet.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Frk Åberg: Lurte på om du og mannen spiste middag også? Tok dette bildet i restauranten som ligger ved siden av den grønne butikken på hjørnet. Søren, avslørt. Jeg innser dessuten at jeg må gjøre noe med det fotofjeset.
Gjest J Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Naken i butikk Dette er da vanlig? Her er noen kunder som klemmer litt på melonene og kjenner litt på agurkene
Gjest Screemy Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hvorfor svarer noen av dere ironisk? Ironisk????? :klø: er det noen som har svart ironisk her da - jeg er sikker på at alle i denne tråden er dønn 100% ærlige både de som går i nettoen i butikken og de som sprader nakne i kiosken for å kjøpe en avis for så å feste den i rumpesprekken når de spaserer hjem igjen Jeg soler meg forøvrig toppløs, der ingen andre enn samboer ser meg Naboene ser meg sikkert ikke .....trur eg..... Av og til på verandaen også da - men aldri naken! Liker å ha skille for å se hvor brun jeg har blitt Endret 2. juni 2008 av Screemy
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Liker å ha skille for å se hvor brun jeg har blitt Hmmm... du kan jo bare beholde klokka på - for skillet sin del mener jeg...
Gjest Screemy Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Hmmm... du kan jo bare beholde klokka på - for skillet sin del mener jeg... Joda, men jeg bruker ikke klokke skjønner du Er ditt eneste skille kun etter klokka Alice Ayres?
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Joda, men jeg bruker ikke klokke skjønner du Er ditt eneste skille kun etter klokka Alice Ayres? Nei, gifteringen... Jeg gjør jo som frk Åberg; går naken til butikken og ut og spiser - sykler naken gjøre jeg også, men hvis jeg glemmer å barbere meg lugger det jo litt.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Denne tråden ble da delt. Greit nok.Jeg mener at noe burde stått igjen av det som ble flyttet hit. Morsom grei fra moderator der hun skrev at nakenkjøp av meloner og agurker kan leses her på snikk snakk
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 Hey... ser det ut som jeg har startet min egen tråd om nakenhet nå da? Vel, mine naturistslektninger ville vært stolte.
Gjest Gjest_Licota_* Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Er jo bare å ta en tur til byen Cap D'Adge det, i Sør-Frankrike.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå