Gjest Gjest_tina Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei! Jeg er en jente på 17 år, blir 18 om fem mnd. Jeg har alltid hatt små pupper, nærmere bestemt ingen pupper i det hele tatt. Dette er ingen overdrivelse på at jeg har små bryster, men derimot bekymringer for at det faktisk kan være noe galt med meg. Kroppsmessig er jeg ganske rund, noe som gjør det enda mer uvanlig at jeg har så ekstremt små bryster. Kan beskrive det slik at dersom jeg skal ta på puppene mine, har jeg ikke noe å ta tak i - det er minimalt med brystvev. Jeg har nemlig hørt at mangel på ulike hormoner eller noe lignende kan føre til at brystene ikke utvikler seg, og lurte på om noen vet om dette stemmer? Og i såfall, hva kan gjøres med det? Som sagt er jeg 17 år, og har hele tiden gått og venta på å få i det minste et tegn på bryster. Jeg har tenkt at "det kommer nok snart" i flere år nå, men har nå fått nok. Jeg mener ærlig talt at det må være et eller annet i kroppen min som har stoppet opp. Jeg fikk i tillegg mensen og kroppshår relativt tidlig, noe som gjør situasjonen enda merkeligere.. Jeg har en normal BMI, og har har en relativt sunn livsstil - sånn sett kan jeg ikke komme på noen annen løsning. Dersom du vet noe om dette eller lignende situasjoner, vær så snill å svar meg. Trenger hjelpen din.. På forhånd takk!
Gjest StoreSky Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Fant noen "spørsmål&svar" på lommelegen angående bekymring for små bryst. her er ett: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=367675 Så lenge du ellers er normalt utviklet i forhold til puberteten, så er du nok bare en av de mange som ikke har så store pupper. Men til opplysning. Puberteten din er ikke over enda! Og veldig mange går gjennom ytterligere en forvandling rundt 20-22 årsalder. (mer hofter, pupper -kvinnelig form rett og slett!)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Men til opplysning. Puberteten din er ikke over enda! Og veldig mange går gjennom ytterligere en forvandling rundt 20-22 årsalder. (mer hofter, pupper -kvinnelig form rett og slett!) Jeg fikk ikke pupper før jeg var i den alderen du nevner. Var helt flat fram til jeg var 22-23 år. Så tviler på at TS skal trenge å bekymre seg for dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå