Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Søkte høyere utdanning før 15.april i år, og fikk etter noen uker omslagsarket som skal fylles ut og sendes tilbake i mitt tilfelle innen 5 mai. Dette gjorde jeg, men inne på sidene til samordna opptak står det forsatt at de ikke har mottatt det. Har prøvd å ringe, men har ikke fått tak i dem enda. Begynner å bli litt bekymra kjenner jeg, betyr det bare at de ikke har sett på det enda, eller at de fysisk ikke har mottatt det? Hva skjer hvis det foreksempel har blitt borte i posten?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 hei, det kan selvfølgelig være at ansvarlig institusjon ikke har registrert det ennå (selv om 5.mai er en stund siden) i mitt tilfelle var fristen 8. mai og det ble registrert etter en dag eller to. men, prøv i alle fall å få tak i noen ansvarlige så fort som mulig (har hørt om tilfeller hvor omslagsark har blitt rotet bort) slik at du ikke ender opp med å være ute av opptaket.
Gjest ts Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 hei, det kan selvfølgelig være at ansvarlig institusjon ikke har registrert det ennå (selv om 5.mai er en stund siden) i mitt tilfelle var fristen 8. mai og det ble registrert etter en dag eller to. men, prøv i alle fall å få tak i noen ansvarlige så fort som mulig (har hørt om tilfeller hvor omslagsark har blitt rotet bort) slik at du ikke ender opp med å være ute av opptaket. Nå fikk jeg tak i de, og de hadde ikke mottatt noe. Så skulle få ett nytt, så ser ut som det ornder seg da heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå