Gå til innhold

Lyden forsvinner på youtube


Gjest Gjest_Augie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Augie_*

Nå er det noe rart som skjer på youtube. Når jeg søker på en spesiell sang/video eller noe får jeg ikke opp lyd? Har prøvd å søke på mange forskjellige videoer nå, men det er ikke lyd på noen av dem! Når jeg så gikk inn på forsiden og trykket på noen tilfeldige videoer som lå der VAR det lyd, men når jeg søkte igjen var den borte. Merkelig! Noen flere som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Augie_*

Herregud, noe så irriterende! Er det virkelig ingen andre som har dette problemet eller har opplevd det før? Det er lyd bare på de videoene som ligger under "featured videos" på forsiden. Jeg skulle jo sjekke ut en snutt her for pokker! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har hatt omtrent samme problem. Måtte bare lukke og restarte browsern for å få lyden opp igjen. Vet ikke om det skjer pga nettleseren el maskinen. Nå bruker jeg mac og har hittil ikke møtt på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Augie_*

Fant ut av det til slutt. Jeg hadde på et eller annet vis greid å komme borti den derre lyddingsen som er på videoene der vet du, sånn at lyden hadde blitt helt dempet. Noen av videoene vises i en litt annen versjon, og der hadde ikke lyden blitt dempet, så jeg er søren ikke rart jeg ble forvirra! :fnise: Skjønner ikke hvordan jeg har greid å komme borti dempetingen heller, er sikker på at jeg ikke har rørt den, men jeg skylder på at tastaturet her lever sitt eget liv til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...