Gjest babli Skrevet 16. april 2009 #21 Skrevet 16. april 2009 Det ser ut at du har prøvde teen. Hva er resultat? Hvormange ganger skal man bruke? Skal man bruke før mat spist etter spist? På forhånd takk!!
Gjest Pungrotta Skrevet 27. april 2009 #22 Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde vært veldig fornøyd med å få ut litt væske av kroppen... Noen som vet om den selges i helsekostforretninger? Eller bare i innvandrersjapper? Hei! Jeg har akkurat begynt å drikke te'en, og det er fordi jeg sliter med treg mage innimellom, så tar det først og fremst for det ! Men fikk den av ei venninne, som bor et stykke unna, selv holder jeg til i Oslo, noen som har navn på hvor denne te'en finnes i Oslo ?=)
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #23 Skrevet 29. april 2009 Prøvde denne teen for noen år siden. Tok den på kvelden og våknet med magesmerter midt på natta. Resten av natta gikk med på dobesøk og det var som å ha magesyke. Jeg anbefaler den altså ikke.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #24 Skrevet 30. april 2009 Så den virker som et avførings middel ? Jeg sliter med treg avføring pga medisiner jeg har begynt på, denne hadde jo vært kurrant da keg holder meg lagt unna dulcolax...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #25 Skrevet 30. april 2009 Jeg hadde heller holdt meg til micro el. andre typer klyster enn denne teen. Det er snakk om å få sterke smerter, og å måtte løpe på do ofte. Kan ikke tenke meg at det er bra for systemet.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #26 Skrevet 21. mai 2009 (endret) denne sliming-teen som dere har chattet litt om Det er en thailansk te som renser kroppen. tro meg det vil en kjenne etter de første dagene. man kan gå litt ned i vekt av den også,klart, da det er en grønn renselses-te som gjør at renser kroppen.ergo må på do noen flerer gamger om dagen hihi. men dette er en te å anbefale. jeg er tom nå men håååper på å finne sjappe som selger de i by'n (Oslo) her. God sommer! Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 22. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #27 Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Denne teen er super for alle dem som sliter litt med magen til tider. For dem som plages me forstoppelse og treg mage vil den være fantastisk. Selv drikker jeg den hver dag i perioder magen ikke fungerer helt optimalt, og jeg stoler mye mer på naturlige urteteer enn det man får på apoteket. Det er vel neppe uten grunn at asiatere lever lengre enn oss... Men å drikke dette for å bli som Angelina Jolie er nok desverre ingen vits. Da er det nok kun trening og et sunt kosthold som hjelper (Jeg kjøper den i en helt vanlig asiatisk matbutikk) HELT RIKTIG! :-) jeg drikker denne teen selv . jeg pleier sette tposen i en flaske med kaldt vann og riste den eller i et glass, og har den i kjøleskapet ca en halvtime .. så drikker jeg det . det hjelper utrolig godt for dem med treg mage eller forstoppelse, for ja, du må nok på do etter dette.. de første gangene kan man få litt vondt i magen men det går over :-) vet ikke om du blir noe slankere av den , den renser bare kroppen. og selvfølgelig veier du mindre uten mat og veske i kroppen. så det er tull. men det hjelper fordi det renser kroppen også når du spiser usunt, men selvfølgelig må dere trene ved siden av om dere ønsker å være sunne. jeg kjøper den på en butikk i Lillestrøm som heter "Keiser", ca 38 kr . LYKKE TIL.
Miko Skrevet 25. oktober 2009 #28 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror det må være te med sennablader det er snakk om her. Selv kjøpte jeg en slik te (det finnes mange varianter) uten å vite at dette skulle være "slanke-te". Fikk skikkelig mageknip, men skjønte ikke til å begynne med at det var teen som var problemet. Etterhvert fant jeg "synderen" og jeg fant ut via google litt mer om sennabladenes virkning. De få gangene jeg drikker teen nå så lar jeg posen være i vannet (varmt vann) max 3-4 minutter og jeg drikker teen kun på kvelden. På denne måten går det greit - det blir ikke mageknip og man slipper å fly på do hele dagen. Vis forsiktighet ved bruk av slike typer teer. Jeg tror for øvrig ikke at noen blir nevneverdig slankere av dem heller, men det er en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå